مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

رونمایی از دو کتاب گزیده استفتائات و زن، زندگی، آزادی، در آستانه اربعین حسینی

رونمایی از دو کتاب گزیده استفتائات و زن، زندگی، آزادی، در آستانه اربعین حسینی

در آستانه اربعین حسینی از دو کتاب استفتائات امر به معروف و نهی از منکر و زن، زندگی، آزادی که مطابق با اهداف قیام امام حسین(ع) است رونمایی شد.

“کتاب استفتائات امر به معروف و نهی از منکر” گزیده کاربردی و ساده احکام و استفتائات ۴۴ مجتهد ومرجع تقلید جهان تشیع در حوزه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر است. دکتر علی تقوی مترجم و مولف کتاب گزیده ۶۰۰ پرسش و ۱۴۰۰ پاسخ از ۴۴ مجتهدومرجع تقلید جهان تشیع درباره مراحل، شرایط و بایدها و نبایدهای واجب فراموش شده را در این کتاب ۷۷ صفحه‌ای آورده است. 

دکتر علی تقوی مدیر مرکز تخصصی آموزش و احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکنون ۵۳ اثر فاخر مکتوب و چند رسانه ای در حوزه واجب فراموش شده تالیف و تدوین کرده است. “کتاب زن با کرامت، زندگی با سعادت و آزادی یا اسارت” هم دومین کتاب رونمایی شده است. 

آقای حسین خادمی عنصرودی در این کتاب ۱۵۵ صفحه ای در ده فصل بیانات مقام معظم رهبری درباره ی تقابل تمدنی غرب و جمهوری اسلامی ایران با موضوع زن، زندگی، آزادی با محوریت اهمیت و وجوب حجاب را گردآوری کرده است. آقای حسین خادمی، قبل از این نیز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر را در کتاب واجب فراموش شده گردآوری کرده بود.