مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

در هیچ صورتی نایستند و بحث نکنند، بلکه بگویند و بروند

در هیچ صورتی نایستند و بحث نکنند، بلکه بگویند و بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی چهارشنبه‌شب در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین با اشاره به اعمال نیک و بد افراد و تاثیر آن در سرنوشت و زندگی انسان‌ها اظهار داشت: طبق آیات سوره مبارکه زلزله اعمال انسان چه خوب و چه بد حتی اگر اندازه ذره‌ای باشند مورد محاسبه خداوند متعال قرار می‌گیرند و در روز قیامت براساس همین اعمال مجازات و پاداش داده می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین گفت: متاسفانه دنیای امروز گرفتار معصیت و خواب غفلت شده است و انسان‌ها زمانی از این خواب بیدار می‌شوند که دیگر فرصت جبران مافات را ندارند و برای آنها چیزی جز پشیمانی باقی نمی‌ماند.

وی با تاکید بر اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ویژه قشر خاص نیست و وظیفه همگانی است.

محمودی گلپایگانی اظهار داشت: در طرح تذکر لسانی تذکر دهندگان افراد عادی و از خود مردم هستند که می‌آیند، تذکر می‌دهند و می‌روند، به آنها تاکید شده است که در هیچ صورتی نایستند و بحث نکنند، بلکه بگویند و بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گاهی فرد مرتکب منکر می‌شود و بر این ارتکاب لجاجت می‌کند، امر به معروف و نهی از منکر مراحل دارد، در این حالت که فردی قصد مسموم کردن فضای گروهی جامعه را دارد و با تذکر اصلاح نمی‌شود نیاز است که با وی برخورد شود و این برخورد وظیفه نیروی انتظامی همراه با هماهنگی با دستگاه قضایی است.

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در بیت آیت‌الله محمودی گلپایگانی برگزار شد.

منبع: خبرگذاری فارس