مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تفاهم نامه همکاری میان موسسه مـوعـود (مرکزتخصصی‌امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر) و سـتاد امـر به معروف و نهی از منکر کشور

تفاهم نامه همکاری میان موسسه مـوعـود (مرکزتخصصی‌امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر) و سـتاد امـر به معروف و نهی از منکر کشور

تفاهم نامه همکاری میان موسسه مـوعـود (مرکزتخصصی‌امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر) و سـتاد امـر به معروف و نهی از منکر کشور به امضا رسید .

📌در مـراسم انـعقـاد تـفاهم نـامه، دکتـر هـاشمی گـلـپـایگـانی، دبـیـر سـتـاد امر به معروف و نهی از منکر کـشـور، بـر اهـمـیـت فعالیت جریان های مردم نهاد در آمـوزش واحـیـای این فریضه، تـاکـیـد کـرد.

🔶️ دکتر علی تقوی ، رئیس و بنیانگذار نهضت ملی احیای واجب فراموش شده در این مراسم با تاکید بر ضرورت تعمیق نگاه علمی به فریضتین، بار دیگر با اشاره به گسترش نهضت سوادآموزی امر به معروف و نهی از منکر، بر لزوم خستگی ناپذیری فعالان مردمی در مواجهه با خمودگی و کارشکنی‌ مسئولان، تاکید کرد.

📄این تـفـاهـم نـامـه همکاری، در ۵ مـاده و ۱۷ بـنـد و بـا هدف تقویت زمینه هـا و سـازوکارهای «هـمـگـانی شـدن فریـضـتـین» بـا اسـتفـاده از آمـوزش هـای علمی، کـاربردی و مهارتی و تـولـیـد و انتشار مـحـتـوا در عـرصـه هـای حقیقی و مجازی است.

 

💠مـراسـم انعقـاد تفاهم نـامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و موسسه موعود، به مناسبت مـیـلـاد بـا سـعـادت حـضـرت زهـرا(سلام الله علیها) و بـا حضور دبیر و جمعی از معاونان ستاد، در محل ستاد کشور، برگزار شد .