مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تذکر در اردوگاه لواسانات وزارت دفاع

تذکر در اردوگاه لواسانات وزارت دفاع

ما از طرف تشکیل دانشجویی مان ۴ روز اردو تشکیلاتی رفته بودیم در اردو گاهی  در لواسانات

از قضا ما ۵ شنبه رسیدم یعنی روز پر ترافیک اونجا.

صدای رادیو محله بلند بود و نامناسب( با توجه به اینکه اردوگاه ماله ساصد صنایع دفاع بود) ناراحت بودیم و به خودمون حق دادیم که تذکر دهیم .

گفتیم چه کار بکنیم ؟ چه کار نکنیم؟ که این کارو کردیم:

یه گروه سه نفره ابتدا حدود ده دقیقه با ریس کل اردوگاه صحبت کردن آخرش گفت که اگه قطع کنیم مردم به ما اعتراض میکنند که مگه اینجا قبرستونه ؟ آهنگ بزارید. خلاصه حریف نشدیم . برگشتیم داخل اتاقمون و تصمیم گرفتیم در گروهای دو نفره ، انقدر افراد جدید برای تذکر بفرستیم که احساس کنه همه با آهنگش مشکل دارند . بعد با دو تا از رفقا صحبت شد و اعلام آمادگی کردند اونها هم بعد ۱۰ دقیقه صحبت برگشتند و صدا قطع شد. و اصلا به گروه سوم و چهارم هم نکشید…

۲- یه شب دیگه از اردو هم چند خانواده مجلس دف و کف کنار باغچه راه انداخته بودند البته همراه با برادری که با رقصشاش به جمع شور و حال خاصی داده بود. یه عده از دوستا رفتن برای تذکر ، گوش ندادند و رفقای ما هم شروع کردند به فیلم گرفتن اونا هم تا هندی کم را دیدند کپ کرده و سریع جمع کردند البته حدود دو ساعت بعد مجددا شروع شد ایندفعه دو نفر دیگه رفتن کاملا محترمانه تذکر دادن که : شبه و سروصدای شما ما رو اذیت می کنه لطفا تمومش کنید که ایندفعه اونا هم با مسالمت تمام سرو صداشونو قطع کردند.