مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تخفیف با طعم حجاب

تخفیف با طعم حجاب

دیشب داداش کوچیکم می گفت: مسیح ! دیروز رفته بودم مغازه آقای محمدی ، روی شیشه مغازه اش یه چیز خیلی جالب نوشته بود.”نوشته بود به خانومای محجبه تخفیف میده”.برام خیلی جالب بود ،با خودم گفتم هر جور شده باید برم مغازه اش ، تا هم ازش عکس بگیرم و هم اینکه چند تاسوال ازش بپرسم. واسه دوربین هم به کلی از دوستان سر زدم تا بتونم یکی پیدا کنم. به خودم گفتم باید حتما این موضوع رو رسانه ای کنم. چند روز قبلشم یه خبری شنیده بودم (پاراگراف سوم)،که وقتی پارادوکس این دو تا موضوع رو دیدم ، مصمم تر شدم.

 اینارو آقای محمدی می گفت: بنظرم هر کسی توی جامعه باید به نحوی امر به معروف و نهی از منکر داشته باشه. منم به نوبه خودم این کار کوچیک رو انجام دادم ، البته قراره این تخفیف بیشتر بشه و هدیه ای هم علاوه بر این درنظر گرفتم. و از خاطرات جالبی گفت که توی این مدت کوتاه اتفاق افتاده.

خبرگزاری رویترز چندروز قبل اعلام کرد که توی چندتا از فروشگاههای بزرگ دول غربی؛به خانومایی که نیمه عریان خرید کنند ، تخفیف داده میشه. جالبه توی این گیر و دار بحران مالی غرب ، به خوبی معلومه که واقعا کی توی این بحران ،به زمین خورده .یه مسئله دیگه هم روشن میشه اینه که ،با اینکه مردم دول غربی دارن به بیداری میرسن، اما اغنیا هنوز توی شهوت و نخوت گرفتارند و حاضرن به هر بهانه ای روح پلیدشون رو به عریانی چند روح آلوده ، آلوده تر کنن.