مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

رهبری مردم جامعه خودش رو خوب میشناسه

رهبری مردم جامعه خودش رو خوب میشناسه

سلام

یادمه اون روزی که از طرف بچه های دانشگاه شریف رفتیم برای رزم فرهنگی خیلی ثمره های مفیدی داشت اولیش این بود که فهمیدم امر به معروف و نهی از منکر یه خوبی های واقعا خاص داره

ولی دارای آفات خاص هم هست که باید مواظب بود.

از جمله خوبی هاش اینه که آدم واقعا برای خدا ترسش میریزه

یعنی شما اکثر کارهای نیک رو ببینین این همه خطر در چند لحظه نداره خطر ریختن آبرو. دعوا بوجود آمدن. مسخره شدن توسط دیگران . (یادمه یه روز از پله های پل هوایی میومدم پایین.به یه خانوم تذکر دادم.بعد جلویی اون خانوم برگشت و به اون خانوم نیگاه کرد و جفتشون یه خنده ای کردن،خیلی خیلی برام سخت بود اولش.ولی خدا کنه همه ی سختیهای ما برای اسلام این شکلی باشه)

 البته تاحالا نه دعوا و نه آبرو ریختنی برام پیش نیامده الحمدلله

 از آفاتش هم ول شدن چشم.و تذکر با خشم(یعنی خشمت برای خدا زیاد نشده باشه. از روی بغض و نفس خشمگین شده باشیم).یا برتر دونستن خود هست . قبل از رزم این نکته ها رو تذکر دادند و با هم مرور کردیم که نباید به دنبال موارد منکر بگردیم بلکه اگر چیزی دیدم تذکر دهیم. حالا اون روزی که رفتیم برای رزم به حرفای آقا ایمان آوردم اینکه میگویند” مردم باید تذکر دهند .

۱۰ نفر، ۱۰۰ نفر ، ۱۰۰۰ نفر ! افکار عمومی روی وجود و ذهن او سنگینی کند. این شکننده ترین چیزهاست.” یادمه ما در ۵ تا گروه ۲ نفره از چهار راه ولیعصر به میدان ولیعصر حرکت میکردیم ما گروه آخر افتادیم و من هر وقت به شوهر های خانوم های بد حجاب تذکر میدادم دیگه هیچ اعتراضی.حرفی.حتا نگاه تندی (البته غالبا)نمیکردن.و با سکوت رد میشدند و خداییش فهمیدم آقا نه تنها عالم و فقیه بزرگیست.

مردم جامعه خودش رو هم خیلی خوب میشناسه

 

با تشکر از آقای “ یه پسره ” که تجربه شان را ارسال فرمودند.

—————————-

برگرفته از سایت جنبش دانشجویی حیا