مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امربه معروف یک وظیفه همگانی است

امربه معروف یک وظیفه همگانی است

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی شمال کرج، گفت: قوام و دوام شریعت در جامعه وابسته به امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز ، در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی شمال کرج در رابطه با احیای امر به معروف و نهی از منکر ابراز شد: قوام و دوام شریعت در جامعه وابسته به امر به معروف و نهی از منکر است و این امر جامعه اسلامی را با پویایی و آرامش و امنیت همراه می سازد.

وی در تشریح فرآیندها و کارکردهای اجتماعی این مسئله ، اجرا و احیای آن را موجب انسجام جامعه و ضمانت اجرایی دستورات الهی بیان کرد.

محمدی مجد، در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برقراری عدالت اجتماعی ، آبادانی و سازندگی اجتماع ، خیر و سلامتی و قدرتمندی مومنین در گرو اجرای هر چه بهتر امر به معروف و نهی از منکر است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی شمال کرج اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر باعث تضعیف جبهه نفاق در جامعه است و آرامش و امنیت روحی افراد جامعه را در بر دارد.

محمدی مجد، با اشاره به ساختار وظایف ابلاغی معاونت تشکل های مردمی ، مردمی بودن و حضور در بین اقشار مختلف اجتماعی از جمله هیئات مذهبی ، اصناف و بازاریان را از مهمترین مزیت های این معاونت دانسته و به تشریح برنامه های شهرستانی خود پرداخت.

وی تعامل و همکاری نزدیک مسئولان دفاتر ستادی با تشکل های مردمی شهرستان ها را مهم و ضروری دانسته و پیگیری برای تشکیل جلسات منظم شورای فریضیتین اصناف و هیئات مذهبی شهرستان ، تیم های تذکر لسانی ، ارائه آموزشهای لازم و زمینه سازی برای اجرای مانور تذکر لسانی در جامعه را خواستار شد.

منبع : سازمان تبلیغات اسلامی