مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امربه معروف و نهی از منکر مهم ترین برنامه بسیج است

امربه معروف و نهی از منکر مهم ترین برنامه بسیج است

فرمانده حوزه نجف اشرف سپاه شاهرود گفت: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه ها مهمترین برنامه بسیج است.

حسن طالع‌زاری در جلسه مشترک شورای حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف که در پایگاه بسیج روستای بدشت شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید با جدیت و با محوریت امام جماعت محل و روستا به برنامه‌های ابلاغی خود برسد و تلاش کند تا عوامل منکر را شناسایی و در صدد رفع آنها برآید و معروفات را بیشتر از بیش گسترش و ترویج کند.

وی افزود: باید همه دست در دست هم دهیم و در سلامت جامعه و محل و روستای خود تلاش کنیم و این نیاز به همکاری و همدلی همه اعضا در روستا دارد که امیدواریم با تلاش دوستان در این امر مهم موفق شویم.

فرمانده حوزه نجف اشرف سپاه شاهرود با اشاره به برنامه‌های ابلاغی بسیج در سال ۹۲ بیان کرد: باید هر ماه جلسه شورای بسیج پایگاه تشکیل و پیشرفت برنامه‌ها به خصوص شورای امربه معروف و نهی از منکر و صالحین بررسی شود.

طالع‌زاری خاطرنشان کرد: برنامه‌های پایگاه باید حول حلقه‌های صالحین باشد و همه اعضا زیر پوشش حلقه‌های خاص و عام بسیج قرار بگیرند و از برنامه‌های آنها نهایت استفاده را کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به فصل تابستان و ایام ماه رمضان باید شوراهای امربه معروف و نهی از منکر و حلقه‌های صالحین فعال‌تر باشند و در جهت هدایت نسل جوان جامعه و بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی تلاش کنند.

منبع : بسیج نیوز