مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

احیای کامل امر به معروف و نهی از منکر از امهات امور نظام مقدس اسلامی است.

احیای کامل امر به معروف و نهی از منکر از امهات امور نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، اظهارداشت مسئولان باید توجه داشته باشند که در موضوع اقتصاد مقاومتی اگر به صدور چند بخشنامه و برگزاری چند همایش بسنده کنند، کاری از پیش نخواهد رفت. آنچه مسلم است با وجود برخی از مقررات و آئین نامه های فعلی و برخی از مدیران غیر معتقد به این سیاست ها تحقق اقتصاد مقاومتی اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: البته تولید کنندگان نیز اگر توجه کامل به استاندارهای اقتصاد مقاومتی نداشته باشند نمی توانند توقع پشتیبانی از طرف مسئولین را داشته باشند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: شایسته است کلیه نهادها و سازمانهای دولتی اقتصادی برنامه های سالانه، میان مدت و دراز مدت خود را بر اساس نامگذاری سال ۹۳ از طرف مقام معظم رهبری طراحی و اجرا کنند.

وی گفت: احیای کامل امر به معروف و نهی از منکر از امهات امور نظام مقدس اسلامی است و بذل همت بیشتر در این مورد یک ضرورت قطعی است.

حبیبی با تکریم یاد شهید علی خلیلی، برخورد سریع و قاطع قوه قضائیه با عاملین این جنایت آشکار را خواستار شد و افزود: ما با تقدیم مراتب تسلیت به خانواده معزز ایشان از خداوند متعال میخواهیم که او را با حضرات معصومین (ع) محشور فرماید.

منبع:حوزه