مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

در ارومیه انجام شد/ همایش ترویج امر به معروف

در ارومیه انجام شد/ همایش ترویج امر به معروف

همایش” بسیج رسانه، گفتمان ولایت” با هدف هم‌افزایی اصحاب رسانه و تبیین و ترویج گفتمان ولایت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در ارومیه برگزار می‌شود.

 

جوان پرس : مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: همایش” بسیج رسانه، گفتمان ولایت” با هدف هم‌افزایی اصحاب رسانه و تبیین و ترویج گفتمان ولایت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در ارومیه برگزار می‌شود.

284

سرهنگ جلال‌الدین اعظمی  اظهار کرد: همایشی با عنوان” بسیج رسانه، گفتمان ولایت” با هدف هم‌افزایی اصحاب رسانه و تبیین و ترویج گفتمان ولایت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، بررسی آسیب‌های ماهواره و تعامل بیشتر اصحاب رسانه و بسیج سپاه در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش که با حضور مسئولان استانی اعم از مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود، انتظارات رسانه‌ها از مسئولان و بالا عکس بازگو می‌شود.

اعظمی تصریح کرد: برای شرکت در این همایش از ۲۰۰ نفر اعم از خبرنگاران فضای مجازی، نشریات، مطبوعات و روابط عمومی‌های سپاه دعوت به عمل آمده که در روز ۲۱ آبان از ساعت ۹ صبح در مکان سالن آمفی‌تائتر کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی افزود: در پایان مراسم از ۱۵ نفر از خانواده‌های شهدای عرصه رسانه آذربایجان‌غربی تجلیل می شود.