مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

انتخاب چایپاره برای پایلوت طرح امر به معروف و نهی از منکر

انتخاب چایپاره برای پایلوت طرح امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چایپاره گفت: در راستای اجرای این فریضه الهی، چایپاره از سال گذشته از شهرستان‌های پایلوت این طرح انتخاب شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چایپاره صبح امروز در نخستین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چایپاره که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، در راستای اجرای این فریضه، شهرستان چایپاره از سال گذشته از شهرستان‌های پایلوت این طرح انتخاب شده، افزود: این شهرستان از نظر اجرای بهتر طرح در سال گذشته توانسته رتبه دوم استان را به خود اختصاص دهد.

غلامحسین حسنی گفت: در این شهرستان برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر چهار معاونت اداری و کارخانه‌ها، معاونت مردمی، سازمان‌های اجرایی و معاونت فرهنگی تشکیل شده که ۴۰۰ نفر نیز در این تشکل‌ها سازماندهی شده‌اند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چایپاره هم در این جلسه گفت: امروز چشم همه دوستان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به چگونگی و میزان حضور مردم در انتخابات دوخته شده است و مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی باید مثل همیشه دشمنان انقلاب را مأیوس و دل دوستداران انقلاب را شاد کنند.

حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی نهادینه کردن اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در سطح جامعه وظیفه‌ای همگانی دانست و از مسئولان ادارات و اعضای ستاد خواست برای تحقق این امر بیشتر تلاش کنند.