مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

فرمایشات امام خامنه¬ای درخصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آهنگ پیشواز شد

فرمایشات امام خامنه¬ای درخصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آهنگ پیشواز شد

بسم الله الرحمن الرحیم
فرمایشات امام خامنه¬ای درخصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آهنگ پیشواز شد
مجموعه رهپویان معروف با توجه به رهنمود حکیمانه امام خمینی(ره) ومراجع معظم تقلید _ که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اوجب واجبات می دانند _ آوای انتظار و آهنگ پیشواز انتخاباتی را برای مشترکین همراه اول و ایرانسل، آماده و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را، معیار آن قرار داده است، چرا که سخنان رهبر معظم انقلاب، چراغی روشن بخش، در مسیر سعادت نظام اسلامی است.

این بیانات، پیرامون حضور حداکثری / توطئه دشمن در انتخابات / انتخاب اصلح/ ویژگی های رئیس جمهور اصلح / اهمیت انتخابات شوراها/ مواضع رهبری در مورد انتخابات/ قانون گرایی/ اهمیت حضور در صحنه و… می باشد، و به فضل الهی شرکت ایرانسل آن را منتشر و شرکت همراه اول در دست انتشار دارد.

امید است نهاد ¬های مختلف با توجه به مساعدت این دو اوپراتور در امکان استفاده رایگان مشترکین از این نوای انتخاباتی استقبال نموده و با این فرصت طلایی، جامعه اسلامی را به حضور در این عرصه، تشویق کنند. لذا از نهاد ها، ارگان ها و موسسات مردمی و دولتی از جمله: وزارت خانه ها، صدا و سیما، روزنامه ها و نشریات، سایت های خبری، سازمان بسیج مستضعفین، مرکز رسیدگی به امور مساجد، نخبگان حوزوی و دانشگاهی، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی مساجد، فعالین فرهنگی و اصناف دعوت می شود که در انتشار و تبلیغ این حرکت مقدس و ارزشی مشارکت نمایند.
بر خود لازم میدانیم از شرکت همراه اول و ایرانسل که با همکاری بی شائبه خویش، به بصیرت افزایی انتخاباتی جامعه کمک و در مسیر حماسه سیاسی گام نهادند کمال تشکر را داشته باشیم، و از مساعدت ایشان در ارائه رایگان و اطلاع رسانی فراگیرِ پیامکی به مشترکین، تشکر ویژه می کنیم.

جهت دریافت کد های فعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل و دانلود کلیپ ها به سایت رهپویان معروف به این آدرس مراجعه فرمایید.
در پایان ضمن تبریک به عزیزانی که مفتخرند جامعه را آشنا به رهنمود های حکیمانه نائب امام زمان (عج) کنند؛ اعلام می داردکه با توجه به ظرفیت‌ مناسبِ نوای تلفن همراه، برای معرفی امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان بزرگترین و مظلومترین واجب فراموش‌ شده اسلام؛ شما نیز پس از پایان استفاده از نوای انتخاباتی، دراین بهترین و برترین اقدام خداپسندانه ( فعال سازی نوای امر به معروف ) حضور به هم رسانده و با جمع زیادی از متدینین، برخی از مسئولین دفاتر مراجع عظام تقلید، مسئولین کشوری و لشگری که با عنایت به اهمیت موضوع، استقبال ویژه نسبت به فعال سازی آوایِ تلفن همراه خود نموده¬اند؛ همراه شوید.

امیدواریم رضایت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداه) و نائب بر حقشان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) فراهم شود ودعایشان شامل حالمان گردد.