مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شیوه ای جدید در امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر+ تصاویر

شیوه ای جدید در امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر+ تصاویر

ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهربرای اولین باردرکشوربا استقرارپایگاه های ثابت وسیار در کنار سواحل بوشهر برای میهمانان نوروزی با هدف دعوت به خوبی ها و نهی از بدی ها با تاکتیک های جدیدی وارد عمل شد.
به گزارش سپاس ستاد احیاء امربه معروف ونهی ازمنکراستان بوشهر ازاول فروردین امسال همزمان با شروع مسافرت های نوروزی به سواحل بوشهر با تاکتیک های جدیدی برای اولین باردرکشور با هدف دعوت به خوبی ها و نهی از بدی ها (بد حجابی) با شیوه های جذاب،متنوع و تاثیر گذار شروع به کار کرده است.
این ستاد با شعار تذکر لسانی،وظیفه همگانی،پیام مهربانی گروه های افتخاری خود را در کنار سواحل بوشهردرپارک سیادت،پارک قوام، پارک خلیج فارس(پرندگان)،پارک صدف،پارک مرجان،پارک شغاب و پارک دانشجو مستقر کرده است.

ستاد احیاء امر به معروف  گروه های خود را در قالب پنج تیم هشت نفره(سه تیم برادر و دو تیم خواهر) در کنار سو احل بوشهر مستقر کرده است که این گروه ها ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو به میهمانان نوروزی از رعایت پوشش اسلامی آنان تشکر و قدردانی کرده و با زبانی شیوا آنان را به دوری از آنچه در شان کشور اسلامی نیست دعوت می کنند.
این گروه ها(گشت های ریحانه) از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب در کنار سواحل بوشهر مشغول به فعالیت هستند وبا سازماندهی که انجام شده است تمام پارک ها و پیاده روهای کنار ساحل را پوشش می دهند.
نکته قابل توجه دراین حرکت این است که این ستاد با استقرار چادردرکنار پیاده روهای سواحل،از میهمانانی که عبور می کنند خصوصا خانم ها با اهدای گل،شیرینی و بروشور حجاب که حاوی مسابقه پیامکی می باشد تقدیروتشکر می کنند، و با زبانی مهربان از رعایت حجاب و شئونات اسلامی آنان استقبال می کنند.

قدردانی ازافراد محجبه خصوصا خانم های جوان به عنوان الگوی زن اسلامی ایرانی نکته بسیار جالب و قالب مشاهده ای است که توسط این گروه ها(گشت های ریحانه) به چشم می خورد.
شایسته است که مسولین فرهنگی استان حمایت های معنوی و مالی خود را از این حرکت نو و جالب که برای اولین بار در کشور در شهر بوشهر در حال انجام است دریغ نکنند تا بوشهر الگویی شود برای دیگر استان های کشور شود.