مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

نخستین حضور شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وزارت ارشاد در نمایشگاه کتاب

نخستین حضور شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وزارت ارشاد در نمایشگاه کتاب

n00167086-b

شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

مهزاد جعفریزدی، عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین احصا و تبیین مصادیق معروف و منکر در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

وی ادامه داد: این شورا زیر نظر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مقام معظم رهبری فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در سطح وزارت ارشاد و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور آغاز کرده است.

عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اعضای این شورا در نمایشگاه کتاب تهران راهکارهای ترویج معروف و همچنین شناسایی و از میان برداشتن منکرات را به صورت لسانی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

جعفریزدی عنوان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌کوشد ابتدا در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپس در سطح سایر وزارتخانه‌های کشور به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد.

وی در پایان از حضور استادان، روانشناسان و مشاوران در این غرفه در طول برپایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: می کوشیم تا با برپایی نشست و جلسه‌های پرسش و پاسخ در راستای رفع ابهامات و شبهات بازدیدکنندگان گام برداریم.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا شنبه (۲۱ اردیبهشت) در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.