مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امر به معروف، بدون قانون مدون قابل اجرا نیست

امر به معروف، بدون قانون مدون قابل اجرا نیست

IMAGE634379597072968750

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متأسفانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر که مورد تأکید اسلام است غفلت صورت گرفته و در این زمینه برنامه ریزی و سیاست گذاری مدون و قابل اجرا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در جلسه شورای عمومی همدان بیان کرد: حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری تنها مختص به انتخابات نیست بلکه باید در تمام مراحل پیش رو حماسه آفرید.

وی ادامه داد: متأسفانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر  که مورد تأکید اسلام است غفلت صورت گرفته و در این زمینه برنامه ریزی و سیاست گذاری مدون و قابل اجرا وجود ندارد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: رسالت انبیای الهی و ائمه معصومین(ع) اجرای احکام الهی بوده است و تمام دستورات دینی سیاست گذاری الهی است که البته نتیجه و حاصل عمل به این دستورات به خود انسان باز می گردد.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: امر به معروف و نهی از منکر اگر به درستی اجرا شود تمام شئون الهی زنده می شود و همه مصادیق منکر نابود می شود، از این رو باید برای احیای این سنت الهی هر کس به  اندازه توان خود عمل کند زیرا همه در برابر این سنت حسنه مسؤول هستیم.

آیت الله طه محمدی تأکید کرد: نشست های شورای فرهنگ عمومی باید به صورت مداوم برگزار شود و حضور با نشاط و انگیزه در این نوع جلسات می تواند به زنده کردن فرهنگ اصیل دینی و ملی کمک کند.