مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

با تلفن همراهتان، قدمی در راستای ترویج بزرگترین و مظلومترین واجب فراموش شده اسلام بردارید

با تلفن همراهتان، قدمی در راستای ترویج بزرگترین و مظلومترین واجب فراموش شده اسلام بردارید

hadad

مدیر تولیدات رسانه‌ای مجموعه رهپویان معروف، گفت: با توجه به این‌که آوای انتظار از ظرفیت‌های جدید و مناسب برای معرفی بزرگترین و مظلومترین واجب فراموش‌شده اسلام است، این مجموعه فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری را در قالب آوای انتظار همراه اول و ایرانسل آماده نموده است.

 محمد حدادزاده نیری، مدیر واحد تولیدات رسانه‌ای معاونت جریان‌سازی مجموعه رهپویان معروف در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه ، گفت: در چشم‌انداز پنج ساله این مجموعه، شش برنامه تعریف شده که یکی از آنان معرفی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بزرگ‌ترین واجب فراموش‌شده اسلام است.

 وی افزود: آوای انتظار، صوتی است که زمان تماس با تلفن همراه هر شخص قابل پخش است و ظرفیت جدید و مناسبی برای کارهای تبلیغی مثل معرفی امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.

 وی توضیح داد: این مجموعه در راستای هدف خود و با توجه به این‌که در زمینه فرهنگی باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، اقدام به تهیه آواهای انتظاری در زمینه امر به معروف کرده است که طبق بررسی صورت گرفته در مجموعه، بهترین و مناسب‌ترین گزینه موجود برای تبلیغ امر به معروف، سخنان رهبر معظم انقلاب بوده که از همه جامع‌تر، کامل‌تر و متین‌تر است.

 وی با اشاره به این‌که تاکنون ۱۶ آوا برای کاربران همراه اول و ۶ آوا برای کاربران ایرانسل در دسترس است، گفت: در قدم اول، هشت آوا تهیه و نهایی شد و در قدم بعدی هفت مورد به آن اضافه شد؛ یک آوا نیز با عنوان «رهبری بی‌نظیر» و با موضوع ولایت فقیه در مورد جایگاه رهبر معظم انقلاب از سخنان حضرت امام خمینی(ره) آماده شده است.

 وی همچنین در خصوص برنامه آینده این مجموعه در زمینه تبلیغ از طریق آوای انتظار تلفن همراه، گفت: حضرت امام(ره) می‌فرمایند، حفظ نظام از اوجب واجبات است و موضوع انتخابات نیز یکی از مؤثرترین برنامه‌ها در حفظ نظام و تأثیرگذار در حرکت آینده است؛ در این راستا سخنان رهبری در بحث انتخابات مثل انتخاب اصلح و شرایط رئیس جمهور نیز در حال آماده‌سازی برای تبدیل به آوای انتظار است.

 مدیر واحد تولیدات رسانه‌ای مجموعه رهپویان معروف با اشاره به این‌که ان شاء الله تعالی این آواها نیز تا قبل از انتخابات در نیمه دوم اردیبهشت آماده و در دسترس قرار می‌گیرد، گفت: تهیه کلیپ کوتاه از آیات قرآن در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز در دستور کار قرار گرفته و تاکنون یک مورد از طریق ایرانسل در دسترس است که به مرور بحث‌های دیگری به آن اضافه خواهد شد.

 وی با تأکید بر این‌که مزایای حاصل از این آواها در اختیار اپراتورهای تلفن همراه بوده و برای مجموعه دستاورد مالی نخواهد داشت، گفت: کد این آواها و طریقه فعال‌سازی آن در سایت این مجموعه به آدرس rmarof.com قرار گرفته است.

 وی در پایان گفت: شایان ذکر است برخی از مسؤلین دفاتر مراجع عظام تقلید و مسؤلین کشوری و لشگری با عنایت به اهمیت موضوع استقبال ویژه نسبت به فعال سازی آوای انتظار تلفن همراه خود نموده اند.