مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مردم مومن و مسلمان مازندران ۵۰میلیارد ریال زکات واجب و مستحب پرداخت کرده اند .

مردم مومن و مسلمان مازندران 50میلیارد ریال زکات واجب و مستحب پرداخت کرده اند .

بسم الله الرحمن الرحیم

رییس ستاد اقامه نماز بر لزوم ترویج و اشاعه فرهنگ زکات با محوریت مساجد تاکید و بیان کرد: اعتقاد قلبی مردم مومن و ولایتمدار در پرداخت زکات واجب و مستحبی، ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحسن قرائتیˈ روز پنجشنبه در ˈهمایش زکات و مسجدمحوریˈ در جمع هزار و ۵۰۰ تن از ائمه جمعه و جماعات مازندران در ساری افزود: مردم مومن و مسلمان مازندران امسال نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال به عنوان زکات واجب و مستحب پرداخت کرده اند.

وی گفت: هر چه مردم مقید به پرداخت زکات باشند به همان نسبت افراد فقیر در جامعه کمتر خواهد شد.

رییس ستاد اقامه نماز ادامه داد: در قرآن کریم در بحث زکات موارد زیادی قید شده و این اهمیت زکات را در دین مبین اسلام می رساند.

وی همچنین به اهمیت مسجد اشاره و بیان کرد: در قرآن کریم در بحث مسجد ۲۰۰آیه نازل شده زیرا مسجد پایگاه مومنان خدا است و بسیاری از مشکلات مردم در همین مکان مقدس حل شده است.

حجت الاسلام قرائتی افزود: مردم ما از مساجد خاطره خوبی دارند زیرا از مسجد به عنوان پایگاه و سنگر در به ثمر رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه مسجد دارای نعمات فراوانی است اظهارداشت: باید از مسجد به عنوان محور و پایگاه برای کارهای فرهنگی و مذهبی استفاده بهینه شود.

قرائتی تاکید کرد: باید با همدلی و وحدت جوانان را به سمت مساجد و انجام فریضه الهی سوق دهیم و بدانیم که مسجد مانع ناهنجاریهای اجتماعی است.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب و اسلام با راه اندازی جنگ نرم قصد تضعیف باورهای دینی مردم و تخریب افکار جوانان را دارند لذا مساجد بهترین مکان برای مقابله با اهداف شوم دشمنان است.