مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

اولین سایت مهدوی برای کودکان

اولین سایت مهدوی برای کودکان

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر اجرایی سایت «دردانه» گفت: اولین سایت مهدوی برای کودکان با عنوان «دردانه» همزمان با سالروز آغاز امامت ولی‌عصر‌(عج) از سوی واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت به صورت رسمی راه‌اندازی شد .

سید محمد حسن مهدوی‌نیا افزود: با توجه به اهمیت بحث مهدویت و ارائه مباحث مهدوی برای کودکان تصمیم گرفتیم محصولات مهدوی را به صورت دیجیتالی برای مخاطبان کودک ارائه کنیم و در این راستا از اولین شماره نشریه الکترونیکی مهدوی برای کودکان با عنوان «دردانه» در قالب سی‌دی در نیمه شعبان امسال رونمایی شد و به زودی سومین شماره این نشریه الکترونیکی منتشر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب از مجله الکترونیکی «دردانه» برای افزایش مخاطبان این  سایت راه‌اندازی می شود.

مدیر اجرایی سایت «دردانه» خاطرنشان ساخت در این سایت مباحث مهدوی در قالب انیمیشن، شعر و سرود، سرگرمی، بازی، داستان و… برای کودکان ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: کودکان می‌توانند با عضویت در این سایت  عکس‌ها و سرودهای مذهبی را با صدای خود در این سایت در معرض دید کودکان دیگر قرار دهند.

سید محمد حسن مهدوی‌نیا خاطرنشان ساخت: در مدت کوتاهی که این سایت به صورت آزمایشی در فضای مجازی قرار گرفت بدون هیچ اعلام و تبلیغ و صرفا از طریق سایت های جستجو بیش از ده‌هزار بازدید از کشورها مختلف داشت.

وی افزود: این پایگاه در آینده نزدیک به زبان‌های عربی و انگلیسی نیز ارائه خواهد شد و همچنین بنا داریم پایگاه‌ها مهدوی برای نوجوانان و جوانان نیز راه‌اندازی کنیم.

مدیر اجرایی سایت «دردانه» تاکید کرد: همه محتوای این سایت تولیدی است و حدود ۱۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تولید محتوایی آن فعالیت دارند و تعدادی از نویسندگان داستان و شعر کودک هم با ما همکاری می‌کنند.

گفتنی است، سایت مهدوی «دردانه» با نشانی www.dordaneh12.ir قابل دسترسی است.