مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برخورد قاطع با مفاسد جامعه

برخورد قاطع با مفاسد جامعه

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در قم گفت: بایستی با گسترش منکرات و مفاسد در جامعه اسلامی برخورد شود.

وی روز دوشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۲ در دیدار جمعی از روحانیون شاغل درعقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، افزود: علما و روحانیون بیش از همه به وظیفه خود در برخورد با مفاسد عمل کرده اند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به تاثیرگذاری روحانیت و نیاز جهانیان به معارف الهی، گفت : اکنون که بیداری اسلامی خیلی دربرخی کشورها به وقوع پیوسته، ملت ها تشنه معارف اهل بیت(ع) هستند و روحانیون نقش بزرگ و حساسی را در انتقال این معارف بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ولایت فقیه را نعمت بزرگ الهی دانست و تاکید کرد: اگر در کشورهایی که بیداری اسلامی اتفاق افتاده است، فقیه بزرگی وجود داشت و رهبری آنان را عهده دار می شد، تا این اندازه با مشکلات روبرو نمی شدند؛ بنابراین ما باید شاکر وجود نعمت بزرگ ولایت فقیه باشیم.

وی به یکی از حربه های استعمار در کشور های اسلامی اشاره کرد و گفت: جدا کردن دین از سیاست، یکی از سیاستهای کهنه استعمار است و همگان باید مراقب این حربه دشمن باشند؛ چرا که از دیدگاه اسلام دین از سیاست و حکومت جدا نیست.

این مرجع تقلید، فرصت نظام اسلامی را برای تبلیغ معارف اسلامی گرانبها توصیف کرد و افزود: در این زمان همه درها به روی ما باز شده است و امکانات زیادی برای نشر معارف اسلام وجود دارد و باید از این امکانات استفاده کرد.