مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

بازخوانی نظرات ۱ / امر به معرو ف از دیدگاه حجت الاسلام محمد حسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز

بازخوانی نظرات 1 / امر به معرو ف از دیدگاه حجت الاسلام محمد حسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز

بسم الله الرحمن الرحیم

احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان نیازی به بخشنامه ندارد چرا که خداوند متعال آن را ابلاغ کرده است.

حجت الاسلام محمد حسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز  در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با تأکید بر اهمیت اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر همین بس که در قرآن کریم آیات فراوانی در این رابطه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در ادارات ما ۳۲ منکر شناسایی شده است، افزود:‌ بی‌نظمی در برگزاری جلسات یکی از مصادیق منکر است که باید ادارات و سازمان‌ها این قضیه را مدنظر قرار دهند.

حجت‌‌الاسلام مرادی تصریح کرد: ادامه داد:‌ دیرآمدن و دیررفتن افراد، سهل انگاری در انجام کار، برخورد تند با ارباب رجوع و … برخی دیگر از مصادیق منکر در ادارات ماست.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شیراز با تأکید بر اینکه همان‌گونه که به نماز اول وقت در ادارات توجه می‌شود باید جلوی منکرات را نیز بگیریم، گفت:‌ احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان نیازی به بخشنامه ندارد چرا که خداوند متعال آن را ابلاغ کرده است و یک تکلیف شرعی به حساب می‌آیند و البته در این زمینه، باید ابتدا از خود و خانواده شروع کنیم و سپس با متانت در اداره و اجتماع به احیای این فریضه بپردازیم.

تاریخ : چهارشنبه، ۶ دی‌ماه ، ۱۳۹۱

منبع : خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)