مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توجه بیشتر به امر به معروف در هفته دفاع مقدس

توجه بیشتر به امر به معروف در هفته دفاع مقدس

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان: برنامه‌های هفته دفاع مقدس بهتر است در راستای احیاء امر به معروف و نهی از منکر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا – ابوالفضل یعقوبی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در رابطه با بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دهه‌های اخیر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه کمرنگ شده است که بخشی از دلایل آن بی توجهی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر است و لازم است در این هفته به فرهنگ عاشورایی و مسئله امر به معروف توجه بیشتری از سوی افراد و دستگاه‌ها شود.

در همین راستا یعقوبی برنامه های این کمیته برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در دو بخش برنامه‌های داخلی و استانی تقسیم کرد؛ که برنامه‌های داخل شهر اصفهان شامل خاطره گویی در دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، تجلیل از اساتید دانشگاه، برگزاری یادواره شهدا، روایتگری و اجرای نمایش خیابانی در محوطه‌های دانشگاهی و علمی استان اصفهان است.

وی نواختن زنگ دفاع مقدس و هنر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان پیشکسوت و هنرجویان در هنرستان هنرهای زیبا در پنجمین روز هفته دفاع مقدس که نخستین برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد برای هفته دفاع مقدس است را از برنامه‌های استانی اعلام کرد.

وی همچنین در رابطه با دیگر برنامه‌های استانی در اصفهان گفت: برگزاری هفته فیلم و عکس در هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه عکس با تلفن همراه با موضوع دفاع مقدس و محرم، برگزاری سمینار سبک زندگی شهدا از سوی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، برگزاری مراسم تجدید میثاق هنرمندان با شهدا در روز پنجم هفته دفاع مقدس نیز شامل برنامه‌هایی است که این کمیته برای هفته دفاع مقدس در نظر دارد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه نقاشی، مسابقه داستان نویسی مسابقه خاطره نویسی و نقاشی دیواری از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان است افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری توسط دانشگاه اصفهان، آماده سازی و چاپ کتاب سیره دریادلان از برنامه‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در هفته دفاع مقدس است.