مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

راهکار رفع بد حجابی

راهکار رفع بد حجابی

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در تجمع بانوان محجبه یزد اظهار داشت: در ایران از زمان رضاشاه به دنبال ترویج بی حجابی بودند و مخالفت علما سبب شد که دشمن نتواند کارش را انجام دهد و این موضوع رسمیت پیدا کند.
وی ادامه داد: الان هم دنیا علیه ما این حرکت ها را دارد و به دنبال حذف حجاب از ایران هستند، و از تمام توان خود و با بهره گیری از فضاهای مجازی و ماهواره ها استفاده می کنند تا به این هدف خود دست پیدا کنند.
امام جمعه یزد با بیان اینکه بارها در نماز جمعه و مراسم های مختلف گفتیم و نسبت به مسئله حجاب تذکر دادیم، خاطرنشان کرد: بر اساس اعتقادمان نباید بپذیریم که معصیت صورت گیرد و عبادت خداوند ترک شود.
به گفته ناصری یزدی یکی از معصیت ها و آسیب هایی که امروز در جامعه ما وجود دارد بدحجابی است که علاوه بر سوق دادن خود فرد به گناه و جهنم، دیگر افراد جامعه را هم به گناه می کشاند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: علاوه بر بدحجابی مسائلی از جمله شایع شدن فساد و ارتباطات نادرست هم الان در جامعه ما وجود دارد که باید نسبت به رفع آن راهکار داشته باشیم.
وی در ارتباط با نحوه برخورد با این آسیب اجتماعی، خاطرنشان کرد: مهمتر از مسئله حجاب، بحث عفت، پاکدامنی و حیاست که باید در دختران و پسران ما حفظ شود و از بین نرود ولی دشمن به وسیله فضاهای مجازی به دنبال گرفتن عفت و حیا از جوانان ماست و زمانی هم که حیا و عفت از آنها گرفته شود، حجاب کنار می رود.

منبع : تسنیم