چگونه کمک کنم؟

چگونه کمک کنم؟

چگونه به احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر کمک کنیم؟

۱ در سامانه پیامکی رایگان ما عضو شوید! کافیست عدد ۴۴ را به شماره ۳۰۰۰۲۵۳۳۰۰۰۵۹۰ ارسال کنید.
۲ فرم عضویت اینترنتی را تکمیل کنید! تخصص های خود را بنویسید. Aamerin.ir
۳ کلیپ بسازید! ویدیوکلیپ بسازید و پس از آپلود، لینکش را برای ما بفرستید تا درکانال جنبش قرار دهیم. بیانات امام و رهبری یا کلیپهای کوتاه از اساتید مرکز تخصصی، می تواند موضوعات خوبی برای پروژه شما باشد.
۴ کمک مالی کنید! با توجه به اینکه مرکز، هیچگونه درآمد ثابت یا حمایت مالی از سوی هیچ شخص یا ارگانی ندارد و کاملا مردمی و بدون پشتوانه مالی است؛ برای استمرار حیات ، ضروری است که از کمکهای داوطلبانه مردمی، استفاده نماید.

الف- واریز ماهانه: علاوه بر خودتان، از نیکوکاران و خیرین بخواهید هرماه مبالغی را جهت کمک به مرکز واریز نمایند.

ب- نذر فرهنگی: نذورات و هدایای نقدی خود را به حساب مرکز واریز نمایید.

* کارتها و حسابهای زیر آماده دریافت کمک های شما می باشد:

ردیف شماره حساب/کارت به نام … (صاحب حساب) چگونگی واریز موارد برداشت و هزینه
۱ کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۸۶۲۰۹۴۸ واجب فراموش شده با کلیه کارتها – از همه خودپردازها غیرشخصی-ترویج فریضتین
۲ کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۹۶۱۳۸۱۲ سید محمد مظلومان با کلیه کارتها – از همه خودپردازها غیرشخصی-ترویج فریضتین
۳ کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۳۳۵۱۷۰۶۲ علی تقوی با کلیه کارتها – از همه خودپردازها غیرشخصی-ترویج فریضتین

* مبالغ واریزی، پس از تصویب شورای مرکز، برداشت شده و در راه ترویج امر به معروف و نهی از منکر، برای توزیع کتب و محصولات رایگان و برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری و… مصرف می گردد و مشاهده گزارش کامل سرفصل مخارج ، در سایت برای همگان میسر است.

۵ فکر کنید! به ما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، طرح و ایده بدهید. سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۵۳۳۰۰۰۵۹۰ و قسمت درج نظرات در سایت آماده دریافت ایده های شما هستند.
۶ سی دی های ما را توزیع کنید! شما می توانید با خرید محصولات آموزشی ما و توزیع رایگان آنها یا حتی تکثیر و فروش آنها در شهر خود، به ترویج امر به معروف و نهی از منکر کمک کنید و در ثواب کار دوستان ما ، شریک شوید. به شبهات مردم نیز پاسخ دهید.
۷ با دعوت از اساتید مرکز، کلاس ، دوره آموزشی، کارگاه آموزشی و همایش برگزار کنید! حتی در هیآت و مراسم مذهبی تبلیغ کنید. برای دعوت از استاد تقوی کافی است با شماره ۰۲۱۶۶۵۳۰۶۲۲ یا ۰۹۱۲۵۱۱۴۲۶۹ تماس گرفته و هماهنگ نمایید.
۸ طراحی و چاپ کنید! بنر، پوستر، بروشور و… طراحی و با پول خودتان چاپ و منتشر کنید. لینک فایلش را پس از آپلود کردن به سامانه پیامکی ما بفرستید تا ما نیز آن را روی سایت و کانال و … قرارداده و به اشتراک بگذاریم.
۹ مطالعه کنید! درباره امر به معروف و نهی از منکر، سطح علم و دانش خود را بالا ببرید. کاربردی ترین منابع مطالعاتی در این زمینه، ۹ محصول تولید شده استاد تقوی و ۱۰ کتاب منتشر شده ایشان، کتب واجب فراموش شده مقام معظم رهبری، سلوک عاشورایی آیت الله مجتبی تهرانی، احکام فراموش شده و شیوه ها می باشد.
۱۰ در دوره های تخصصی و تربیت مربی که توسط مرکز برگزار می شود شرکت کنید. برای این کار کافی است کلمه ((مربی)) را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۵۳۳۰۰۰۵۹۰ ارسال کنید تا از شروع دوره ها با خبر شوید.
۱۱ ما را دنبال کنید! در سایت آمرین، کانال های ایتای @ehyaclip@   @aamerin_ir   عضو شوید و از ابتدا تا انتهای کانال ها را با دقت بخوانید. ضمنا سایر سایتهای لینک شده در سایت آمرین نیز مفید می باشند.
۱۲ در فضای مجازی، خوراک نشر دهید! صوت و فیلم های کلاسهای استاد تقوی و کلیپها و پوستر ها و … که در کانال آپارات و ایتای ما موجود است، در تمام سایتها و وبلاگها و شبکه های اجتماعی ، بارها و بارها، بارگذاری کنید.
۱۳ مدیر گروه و کانال و صفحه شوید! در شبکه های اجتماعی مختلف اینترنتی و اندرویدی مانند ایتا و سروش و بله و اینستاگرام و گوگل پلاس، کلوب و… کانال و پیج تاسیس کنید و مطالب مفید را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر منتشر نمایید.
۱۴ اطلاع رسانی کنید! دوره ها و جلسات آموزشی ما را پیگیر باشید و به محض اطلاع، برای سایر مومنین نشر داده و آنها را به شرکت در این جلسات، تشویق کنید.
۱۵ آوای انتظار موبایلتان را امر به معروفی کنید! کدهای پیشواز بیانات رهبری با موضوع واجب فراموش شده، در سایت و کانال موجود است.
۱۶ کمک محتوایی کنید! مطالب جالب ، نکات زیبا ، فایلهای مفید که به نظر شما برای کمک به ما در موضوع آموزش، مهم می باشد، برای ما ارسال کنید.
۱۷ مسابقه برگزار کنید! مثلا مسابقه کتابخوانی از کتاب واجب فراموش شده. یا مسابقه شعر و وبلاگ نویسی و … با موضوع امر به معروف و نهی از منکر
۱۸ نرم افزار های اندروید ما را دانلود و نصب کنید! کافی است در نرم افزار مایکت، اپلیکیشن ((واجب تمدن ساز)) را جستجو کنید. نرم افزارها رایگان هستند.
۱۹ مقاله بنویسید! مقالات و نوشته های مفید خود را جهت انتشار با نام خودتان برای ما به آدرس ایمیل درج شده در سایت، بفرستید.
۲۰ علمدار شوید! شما باید در شهر خودتان، پرچمدار احیای این واجب فراموش شده باشید. یاران خود را زیاد کنید. نوآوری و ابتکار داشته باشید.
۲۱

 

 

ما را بشناسانید! در شهر و منطقه خودتان به نهادهای رسمی مانند حوزه های علمیه، دانشگاهها، بسیج و سپاه، موسسات قرآنی و فرهنگی، هیآت، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف ، ستاد امر به معروف، خبرگزاری ها، نشریات، رسانه ها، مسئولین ، نخبگان و فعالان انقلابی معرفی کنید.

ما را با خبر کنید! گزارش فعالیتهای داوطلبانه خود را برای ما ارسال کنید تا منتشر کنیم و برای استفاده سایرین در سراسر کشور، به اشتراک بگذاریم.

۲۲ این صفحه را تکثیر کنید و به دست سایر مومنین و فعالان فرهنگی برسانید!             www.aamerin.ir