مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

طلبه آمربه معروف، ضاربش را بخشید

طلبه آمربه معروف، ضاربش را بخشید
روحانی آمر به معروف اسلامشهری از خطای ضاربش گذشت/ امت حزب الله در این مدت من را تنها نگذاشتند
محسن فراهانی روحانی آمر به معروف اسلامشهری از خطای ضاربش گذشت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلامشهرخبر، در روزهای گذشته پایگاه خبری اسلامشهرخبر خبری مبنی بر ضرب و جرح یک روحانی آمر به معروف در اسلامشهر منتشر کرد که این خبر به سرعت در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب یافت تا جایی که خبر مذکور به پربیننده ترین خبر شبکه ضدانقلاب من و تو تبدیل شد.(برای مشاهده خبر اینجا کلیک کنید.)

در حادثه رخ داده در روزهای اخیر؛ محسن فراهانی روحانی جوان اسلامشهری پس از مشاهده چند مرد و یک زن جوان در حال انجام حرکات زننده در خیابان به سمت آنها رفته و به آنها تذکر می دهد که در واکنش به این تذکر یکی از نفرات مقابل؛ وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

 

حال پس از گذشت چند روز از این ماجرا و دستگیری ضارب به نظر می رسد محسن فراهانی روحانی آمر به معروف با وجود عدم پیگیری برخی از مسئولان؛ از همراهی مردم با او احساس خوبی دارد و با تعیین شروطی از خطای ضارب خود نیز گذشت کرده است.

محسن فراهانی در گفت و گو با اسلامشهرخبر در این خصوص اظهار کرد: بنده به تعصی از  مولایم امام حسین (ع ) اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کردم.

وی افزود: من از فدایی شدن جانم در راه اسلام و مسلمین و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری ترسی ندارم.

فراهانی در ادامه گفت: با توجه به اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت امام زمان (عج) از ضارب خود که بعد از تذکر لسانی به وی بنده را مجروح کرد گذشت کردم؛ البته گذشت من به شرط این است که این فرد از این پس در هر نیمه شعبان دو شادی داشته باشد اول ولادت امام زمان(عج) و دوم رهایی خودش از زندان و سعی کند زندگی جدیدی را برای خودش رقم بزند.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم این شخص از این پس با شخصیتی دارای اخلاق ورزشکاری و منش پهلوانی سعی کند الگوی جوانان باشد.

روحانی آمر به معروف گفت: من رضایت خود را اعلام و رافت اسلامی را به تعصی از رسول اکرم (ص) شامل حال آقای م.ا و خانواده اش میکنم که در این ایام شادی مومنین غصه زندانی شدن فرزندشان را نداشته باشند.

فراهانی در ادامه افزود: این فرد بعد از پذیرفتن اشتباه خود و اعلام ندامت و پشیمانی از نظر بنده متنبه شده و من از او قول دارم که ارتباطش را با مسجد زیاد کند  تا به امید خدا به دیگران نیز در عرصه ورزشی و اخلاق پهلوانی خدمت کند.

این روحانی جوان تاکید کرد: باید دست امت حزب الله را بوسید چرا که در این مدت کوتاه بسیاری از مردم ولایتمدار کشورمان از اقصی نقاط کشور پیگیر وضعیت من بودند؛ همچنین باید از زحمات عوامل پایگاه خبری اسلامشهرخبر تقدیر ویژه ای داشته باشم چرا که نشان داد در این مدت آنقدر در شهرستان تاثیرگذار بوده که حال صدایش به جهان می رسد و چنین رسانه ای قطعا قوت قلب افراد ولایی شهرستان خواهد بود؛ باید از زحمات و پیگیری های ویژه عوامل ناجا، سپاه پاسداران و اداره اطلاعات شهرستان اسلامشهر نیز تشکر کنم.