مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پرونده ضاربان آمربه معروف به طور فوق العاده رسیدگی می شود

پرونده ضاربان آمربه معروف به طور فوق العاده رسیدگی می شود
معاون دادستان مشهد خبر داد:
پرونده ضاربان آمر به معروف به طور فوق العاده رسیدگی می شود

ghazaee2

سجادپور – ۵ متهم دستگیر شده در پرونده ضرب و جرح روحانی آمر به معروف با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند تا تحقیقات تکمیلی در این باره انجام شود. معاون دادستان مشهد روز گذشته در گفت و گوی اختصاصی با خراسان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از اعلام ماجرای چاقوکشی موتورسواران در منطقه میدان سپاد مشهد که طی آن روحانی آمر به معروف مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود، بلافاصله دستورات ویژه ای برای شناسایی و دستگیری ضاربان صادر شد و نیروهای انتظامی تحقیقات خود را شبانه آغاز کردند. قاضی علی موحدی راد افزود: طی چند ساعت عملیات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی موفق شدند ۵ متهم را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کنند. این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تأکیدات دادستان مشهد برای برخورد قاطع با افرادی که به امنیت روانی جامعه خدشه وارد می کنند، این پرونده به شعبه ۴۰۹ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد و توسط قاضی میرزایی مورد رسیدگی قرار گرفت. سرپرست ناحیه ۴ قضایی مشهد اضافه کرد: قاضی میرزایی از قضات باتجربه ای است که به پرونده های جرایم خاص و اراذل و اوباش رسیدگی می کند و با عنایت به این که در پرونده ضاربان امر به معروف نیز افرادی قصد داشتند با چاقوکشی و ایراد ضرب و جرح، قدرت نمایی کنند، این پرونده به طور فوق العاده و خارج از نوبت در دستور کار قاضی شعبه ۴۰۹ دادسرای مشهد قرار گرفته است. قاضی موحدی راد خاطرنشان کرد: ۵ متهم این پرونده روز گذشته به تناقض گویی پرداختند و عنوان کردند که در محل ارتکاب جرم تنها صدای جیغ و فریادهای یک دختر جوان را شنیده اند. وی گفت: متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند تا تحقیقات تکمیلی در این باره انجام شود و نتیجه آن نیز به اطلاع مردم مومن و ولایتمدار خواهد رسید.
وی اتهامات ضاربان امر به معروف را شروع به آدم ربایی و ایراد ضرب و جرح عنوان کرد و افزود: طبق اظهارات شاکی موتورسواران قصد داشتند دختری را به زور سوار موتورسیکلت کنند که یک شهروند روحانی به قصد امر به معروف و نهی از منکر به آنان نزدیک شده است ولی متهمان وی را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و از محل متواری شده اند.

جنوب نیوز: سرهنگ مجتبی شهسوار گفت: بلافاصله پس از حمله به روحانی حسین خادم الخمسه در پی انجام فریضه امر به معروف در نهایت پنج نفر به دلیل مشارکت در این حادثه بازداشت شدند.

وی افزود: رسیدگی به پرونده متهمان این پرونده در جریان است.

حجت الاسلام حسین خادم الخمسه گفت: در۱۱ دی ماه سه موتور سوار به همراه یک پراید در منطقه الماس شرق مشهد به یک خانم جوان حمله کرده و مزاحم وی شدند، که بلافاصله به سمت آنها رفته و خواستم مانع آنان شوم که مورد حمله این اوباش قرار گرفتم.

استاد حوزه علمیه مشهد با بیان اینکه در این حادثه زخمی و دچار آسیب شدیدی شدم و تاکنون دو عمل جراحی انجام دادم افزود: خرسندم که توانستم یک ناموس را از دست افراد پلید نجات دهم.

وی با ابراز تاسف از کم رنگ شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه عده ای تماشا چی ماجرا بودند.
منبع/باشگاه خبرنگاران