مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آیت الله شیخ نمر شهید امربه معروف و نهی ازمنکر شد

آیت الله شیخ نمر شهید امربه معروف و نهی ازمنکر شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر:

آیت الله شیخ نمر شهید امر به معروف و نهی از منکر شد

nemer1 photo_2016-01-05_13-16-20

 

 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: آیت الله شیخ نمر به جرم انتقاد و امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه شرعی هر مسلمانی است، به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین بخشش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت مظلومانه روحانی مجاهد آیت الله نمر به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت اسلامی و حوزه های علمیه جهان اسلام و علماء و مراجع عظام این اقدام ددمنشانه آل سعود را محکوم نمود و اظهار کرد: شهادت جایگاه برتر مقربان ویژه الهی و آرزوی دیرینه دلیر مردان خدایی چون آیت الله نمر بوده و به زمین ریخته شدن خون های پاک مردان الهی ریشه های اسلام  ناب را مستحکم و موجب زوال و نابودی طاغوت ها و ظالمان خواهد شد.

وی با طرح اینکه اولین سوالی که با شنیدن خبر شهادت آیت الله نمر برای انسان مطرح می شود این است که شیخ نمر واقعاً به چه گناهی کشته شده است؟ تصریح کرد: واقعا چه جرمی آیت الله شیخ نمر مرتکب شده که حاکمان داعشی سعودی او را به شهادت رساندند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر ادامه داد: همگان می دانند که وی هیچ اقدام خلاف امنیتی مرتکب نشده بود و مردم را به اقدامات تحریک آمیز یا مسلحانه دعوت نکرده بود بلکه این عالم مظلوم به جرم انتقاد و امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه شرعی هر مسلمانی است، به شهادت رسید .

حجت الاسلام بخشش با اشاره به سخنان سخیف حکام ظالم و خبیث سعودی در توجیه جنایت خود گفت: این عالم مجاهد را تروریست معرفی کردند که این حرف ها مایه مضحکه و تمسخر آنهاست.کشوری که مهد تربیت و آموزش و صدور تروریست ها و جنایتکاران است و هر روز در جای جای کشورهای مسلمان منطقه با افکار و اندیشه و دلارهای نفتی و سلاح های اهدایی آنها ملت های مسلمان منطقه به خاک و خون کشیده می شوند چگونه دیگران را به اعمال تروریستی متهم می کنند؟ واقعیت این است که این اقدام احمقانه ابولهب های حاکم بر عربستان واکنش عصبی به شکست های سنگین و پی درپی آنها در منطقه است و با این اقدام یک  گام دیگر خود را به انزوا و اضمحلال نزدیک تر کردند و بی هیچ تردیدی هزینه این اقدام را خواهند پرداخت.

وی شهادت شیخ نمر را موجب بیداری بیش از پیش جهان اسلام اعم از تشیع و تسنن دانست و افزود: برخلاف تصور باطل حاکمان منحوس سعودی، شهادت آیت الله نمر نه تنها موجب ترس، سکوت و عقب نشینی ملت های بیدار مسلمان و مبارزان و مجاهدان مبارزه با طاغوت ها و ابولهب های زمان، نخواهد شد بلکه موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به طوری که امواج خروشان خشم و نفرت امت بزرگ اسلامی همانند کوهی بر سر آل سعود خراب خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رضوانشهر ادامه داد: بیداری امت اسلامی مسئله ای نیست که با دستگیر کردن، زندانی نمودن، شکنجه و یا به شهادت رساندن از بین برود.

حجت الاسلام بخشش اقدامات نابخردانه سعودی ها را مانع از خفه شدن صدای آزادیخواهانه مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: با شهادت شیخ نمرها و زندانی نمودن زکزاکی ها و شیخ سلمان ها، شجره خبیثه و پوسیده سعودی قادر به سرکوب قیام ها در منطقه و خفه کردن صدای آزادی خواهانه مردم مسلمان بیدار شده نیست.

nemer2 photo_2016-01-05_13-16-45

nemer3 photo_2016-01-05_13-16-58

nemer4 photo_2016-01-05_13-17-09