مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آیت الله صدیقی: قانون امربه معروف اجرا شود

آیت الله صدیقی: قانون امربه معروف اجرا شود
صدیقی

دولت قانون امر به معرف را اجرایی کند

صدیقی: هدف قانون امر به‌ معروف مبارزه با بی‌عفتی، ابتذال و بی‌بندباری‌هاست

امام‌جمعه موقت تهران گفت: دولت باید قانون امر به معرف و نهی از منکر که هدفش مبارزه با بدحجابی، بی‌عفتی، ابتذال، فحشاء، رشوه، حرام‌خوری، رباخواری و بی‌بندباری‌ها را اجرایی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در جمع مردم تنگستان در حسینیه مرکز این شهرستان، با اشاره به اینکه مردم تنگستان در طول تاریخ برای ایران حماسه آفریدند، اظهارداشت: مردم دلیر و دشمن‌ستیز شهرستان تنگستان با داشتن مردانی چون رئیسعلی دلواری، سید مرتضی علم‌الهدی و بزرگانی دیگر که در راه مبارزه با استعمارگران افتخارآفرینی کردند، نام درخشان خود را در تاریخ ایران به ثبت رسانند.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز نام شیرمردان تنگستانی که خون مردانگی، عشق به ولایت و بصیرت علوی در رگ‌های آنها جاری است، مایه افتخار ایران اسلامی هستند.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی و فشار قدرت‌های بزرگ برای ساقط‌کردن انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت‌های استکباری هر روز ترفندهایی علیه نظام اسلامی اجرایی کردند که با هوشیاری امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت ملت ایران خنثی شده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به توطئه‌های فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان هشدار دادند، بیان کرد: مقام معظم رهبری بارهای در مورد توطئه، تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن هشدار دادند، باید همه آماده باشند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم تا این توطئه‌ها نیز درهم بشکند و انقلاب اسلامی از این مرحله نیز به سلامت عبور کند.

صدیقی با تاکید بر اجرایی‌شدن قانون امر به معرف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: دولت باید قانون امر به معرف و نهی از منکر که هدفش مبارزه با بدحجابی، بی‌عفتی، ابتذال، فحشاء، رشوه، حرام‌خوری، رباخواری و بی‌بندباری‌ها را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه مردم باید همواره خطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده را دنبال کنند، تاکید کرد: دشمن برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نقشه و ترفندهای گوناگون طراحی و ترسیم کرده است که برای خنثی‌شدن این ترفندها همه باید گوش به فرمان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشیم.