مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

استفاده ستاد امر به معروف از ظرفیت‌های ناجا

استفاده ستاد امر به معروف از ظرفیت‌های ناجا
در نشست بین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و جانشین معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به استفاده از ظرفیت‌های ناجا تاکید شد.

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، در نشستی که محمد موحد، جانشین معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی با حجت‌الاسلام و المسلمین ابوتراب بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا داشت بر استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف ناجا جهت گسترش و تعمیق مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد.

ظرفیت‌هایی مانند فیلم و مجموعه برنامه که توسط معاونت اجتماعی ناجا تولید می‌شود و مطالبی چون مقاله ، شعر ، داستان و… که در نشریات نیروی انتظامی درج می‌شود و همچنین تهیه متون تدریس در سطوح مختلف کارکنان و توجیه مبلغین و روحانیون در مناسبت‌های مختلف مذهبی و تاریخی، جهت تبیین مسائل مربوط به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، از جمله مباحث مطروحه در این نشست بود.

بهرامی ضمن استقبال از همکاری بین ناجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به تشریح اقدامات انجام شده در زمینه‌های فوق پرداخت و اظهار داشت: بخشی از تولیدات فرهنگی شامل جزوات، نشریات و نرم افزارهای تولیدی ناجا را به ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال و در مورد درخواست‌های دیگر نیز به بخش‌های ذیربط تاکید خواهد کرد.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده