مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با بدحجابی است

امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با بدحجابی است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا حجاب را جزو ضروریات دین مقدس اسلام دانست و امر به معروف و نهی از منکر را یکی از راه های مقابله با بدحجابی دانست.

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا در سال جاری با اشاره به اینکه حجاب اسلامی بهترین مصونیت برای یک زن محسوب می‌شود، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از بداخلاقی‌های موجود حاصل پوشش‌های نامناسب بانوان در جامعه است.

وی بهترین نوع پوشش اسلامی را چادر عنوان کرد و افزود: حجاب اسلامی باید در ادارات دولتی شهرستان مرزی بندر آستارا از سوی همه بانوان کارمند دولت رعایت شود.

امام جمعه آستارا برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای را یکی از مروجان اصلی بدحجابی در جامعه توصیف کرد و با تأکید بر ضرورت مقابله فرهنگی با ماهواره بیان کرد: در کنار این کار نباید از برخورد سلبی نیروی انتظامی با استفاده‌کنندگان ماهواره غفلت شود.

حافظ‌ نیا با انتقاد از بدحجابی در برخی بخش‌های خصوصی زیر نظر دولت در شهرستان آستارا مانند دفاتر پیشخوان دولت، مطب‌ها و داروخانه‌ها تصریح کرد: واحدهای صنفی شهرستان آستارا نیز زیر نظر اتاق اصناف فعالیت می‌کنند و باید به متصدیان واحدهای صنفی در این زمینه تذکرات لازم داده شود.

امام جمعه آستارا انجام عمل امر به معروف و نهی از منکر را یکی از راه‌های مهم مقابله با بدحجابی با جامعه عنوان کرد.

ساماندهی بنرها، کاهش قلیان‌سراها و ساماندهی آن ها، معرفی رابطین فرهنگی عفاف و حجاب، فعال‌سازی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان و ایجاد وحدت بین مردم با نشریات و سایت‌های خبری و اجتماعی به ویژه در مورد انتخابات از مصوبات اصلی اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا در سال جاری بود.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده