مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

کارگاه آموزشی امر به معروف در هشترود برگزار شد

کارگاه آموزشی امر به معروف در هشترود برگزار شد

خبرگزاری بسیج: مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در این کارگاه با اشاره به سوره مبارکه حج، مبارزه با فساد را از برنامه های امر به معروف و نهی از منکر خواند.به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، غفار ملکی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ابزار آلات بسیاری دبرای تبلیغ انقلاب و دین مقدس اسلام وجوددارد ولی با هجمه ای که ۱۸۰۰۰شبکه ماهواره درصدد خدشه واردکردن به بنیان مستحکم خانواده است، وظیفه ما سنگین تر از می باشد.
وی ادامه داد: وظیفه ما در مقابل هجمه های بسیار شدید دشمن، آماده سازی و آگاه سازی مردم نسبت به مضرات استفاده از شبکه های ماهواره ای و سوق دادن به آموزش احکام و قوانین اسلامی است.
ملکی بیان کرد: مهمترین ماموریت و اصلی ترین وظیفه حوزه های مقاومت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر این است که همه ماموریت های بسیج در راس امر به معروف و نهی از منکرباید انجام پذیرد. دبیرقرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا تاکید کرد: احیای معروف ها با تقویت باورهای دینی همچون نمازجماعت، تکریم بنیان خانواده، حجاب و عفاف به تذکر و توجیه نیازدارد و باید هرکس به هرمقدار که می تواند برای احیا این امر بزرگ اقدام کند.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده