مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

حمایت از آمران به معروف توسط دستگاه قضا

حمایت از آمران به معروف توسط دستگاه قضا

در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین بر حمایت از آمران به معروف توسط دستگاه قضا و ضرورت استمرار تذکر لسانی در مراکز عمومی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه و مسئولان شهرستان در بیت امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین مصوب کردند که آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط دستگاه قضایی مورد حمایت قرار بگیرند. همچنین در این جلسه ضمن تقدیر از فعالان عرصه تذکر لسانی مصوب شد تا طرح تذکر لسانی در سطح مراکز و اماکن عمومی شهرستان ورامین با جدیت دنبال شود و این طرح نیز در سطح ادارات و مراکز دولتی نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

برگزاری همایش امر به معروف  و نهی از منکر توسط دانشگاه آزاد اسلامی به منظور نهادینه کردن این دو فریضه الهی در میان اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان از دیگر مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین بود. در این جلسه اعضای ستاد احیای امر به معروف با اشاره به در پیش بودن ایام میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) تأکید کردند که نباید به بهانه جشن نیمه شعبان اجازه سوء استفاده به برخی افراد داده شود.

همچنین در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بر استفاده از ابزار رسانه برای گسترش این دو فریضه الهی تأکید شد به طوری که مصوب گردید تا از برترین رسانه های فعال در حوزه امر به معروف تقدیر و تشکر شود. اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همچنین بر آشنایی خانواده ها با این دو فریضه الهی تأکید کردند به طوری که مصوب شد تا با برگزاری برنامه های ویژه ای زمینه توجیه خانواده فراهم شود.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده