مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

بدحجابی را باید با زبان لطیف و نصیحت از بین برد

بدحجابی را باید با زبان لطیف و نصیحت از بین برد

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان اینکه عرصه حجاب و عفاف از زمینه های توطئه دشمنان است، افزودند: بدحجابی را با زبان لطیف، نصیحت و دلیل و برهان و امر به معروف همگانی باید از بین برد.

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، ایشان در جلسه ای با برگزار کنندگان اجلاسیه عفاف، عزت، عشق، افزودند: امروز جامعه باید با فکر، قدرت فرهنگی و همفکری همه نهادها جلوی توطئه و فتنه های دشمنان را بگیرد و عرصه عفاف و حجاب نیز یکی از این موضوعات است. حجاب نیازمند به وحدتی همه جانبه از سوی مردم است که البته به تبلیغات و سرمایه گذاری وسیع هم نیاز دارد تا به ثمر بنشیند.
ایشان با بیان اینکه نباید موضوع عفاف و حجاب را مخلوط کرد، اظهار داشتند: هر بی حجابی بی عفت نیست، حجاب غیر از عفت بوده و از لحاظ عفت مردم رعایت می کنند؛ با این حال متاسفانه آنچه در جامعه بیشتر شده بد حجابی است، لذا باید دعوت بی حجابان با زبان و سخن لطیف از طریق دعوت همگانی ممکن خواهد بود و اگر جمعی بخواهند تذکر دهند و جمعی دیگر از کنار آن عبور کرده و امر به معروف نکنند اثر آن کم خواهد بود.
اجلاس سراسری عفاف، عزت و عشق، صبح پنجشنبه در مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران مهدی (عج) قم، آغاز به کار کرد. این اجلاس که با شرکت فعالان عرصه حجاب و عفاف از سراسر کشور آغاز شده، با برگزاری کارگاه های آموزشی و کمیسیون های تخصصی و همچنین ارائه ایده های برتر در زمینه مردمی سازی حجاب و عفاف ادامه پیدا می کند و با تقدیر از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور خاتمه می یابد.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده