مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مدال طلایی که به خانواده شهید امر به معروف اهدا شد

مدال طلایی که به خانواده شهید امر به معروف اهدا شد

قهرمان کشتی آزاد آسیا در اقدامی ارزشی مدال طلای قهرمانی خود را به خانواده شهید محمود توفیقیان، شهید امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس، اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، در همایش واجب فراموش شده که در نکوداشت شهید “محمود توفیقیان” به همت هیئت رزمندگان شهرستان فردیس برگزار شده بود، علیرضا کریمی، قهرمان کشتی آزاد، در اقدامی ارزشی مدال طلای قهرمانی خود را به پاس قدردانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امر به معروف و نهی از منکر به خانواده این شهید بزرگوار اهدا کرد.

karimi

علیرضا کریمی که در بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را در مقابل حریف ژاپنی از آن خود کره بود، هدف از این اقدام را پاسداشت خون شهدا دانست و گفت : قهرمانان واقعی شهدایی هستند که از ملت ما دفاع کردند و من نیز کار خاصی انجام نداده ام بلکه فقط خواستم از شهدا قدردانی کرده و دل این پدر شهید را شاد کنم. از جوانان می خواهم راه شهدا را ادامه دهند که این امر مستلزم انتخاب راهی راست و درست و همچنین پیروی از ولایت فقیه نیز می باشد.

shahid

مهندس محمود توفیقیان از بسیجیان فردیس کرج بود که در سال ۱۳۸۷، درحالی که به محل کار خود عزیمت می نمود، بخاطر تذکر برای رعایت شئونات اخلاقی در انظار عمومی جان خود را از دست داد.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده