مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آمادگی کامل برای پشتیبانی از اجرای طرح‌های ستاد احیا را داریم

آمادگی کامل برای پشتیبانی از اجرای طرح‌های ستاد احیا را داریم

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: آمادگی کامل داریم تا از اجرای برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان پشتیبانی نماییم.

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، سردار مسعود خرم‌نیا در جلسه معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: در تشکیلات نیروی انتظامی، عقیدتی سیاسی متولی برنامه‌های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر است.

خرم‌نیا در ادامه از آمادگی نیروی انتظامی استان در راستای پشتیبانی از اجرای طرح‌های مربوط به ستاد احیای استان خبر داد و گفت: ما به لحاظ نیرویی و سایر موضوعات آمادگی داریم تا به ستاد احیا کمک کنیم چرا که اعتقاد ما بر این است که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و هراندازه که ستاد احیا قو‌ی‌تر باشد، کار اجرایی با قوت بیشتری دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، در این نشست گفت: سال گذشته شورای امر به معروف شهرک سازمانی لشکر ۲۸ رتبه نخست آجا را کسب کرد. شهرک سازمانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان بزرگترین شهرک ارتش در غرب کشور است که شورای امر به معروف و نهی از منکر آن فعالیت قابل‌قبولی دارد.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده