مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امر به معروف تنها وظیفه روحانیت نیست

امر به معروف تنها وظیفه روحانیت نیست
امروز همه باید نسبت همه احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، چرا که گوشزد کردن این فریضه تنها وظیفه مبلغان و روحانیون نیست.

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، در جلسه شورای اداری استان لرستان، با تاکید بر اینکه امروز باید به جایگاه نماز توجه ویژه ای شود، اظهار داشت: هر چند توجه به نماز در جامعه بهتر شده است ولی هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده است. در قرآن کریم به افرادی که دارای پست و مقام هستند، سفارش ویژه ای شده و یکی از این سفارشات توجه به اقامه نماز است.

حجت الاسلام قرائتی خاطر نشان کرد: امروز باید ساخت مسجد در شهرک های تازه تاسیس کشور مورد توجه قرارگرفته و حتی از سایر اماکن چون ادارات هم زیباتر و شکیل تر ساخته شوند. آیا وقت آن نرسیده است که از خودمان بپرسیم چه کارهایی را برای وضعیت نماز در بین اقشار مختلف جامعه انجام داده ایم؟ مبلغان مطرح و سرشناس باید در مسیر تبلیغ دین در بین نوجوانان و جوانان حضور فعال یابند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به وظایف ادارات و نهادها تصریح کرد: ادارات مختلف باید در زمینه ترویج نماز تلاش کنند و به هر نوجوان دختر و پسر کتابچه آموزش نماز ارائه دهند. امروز باید به مسئله نماز فرزندانمان توجه کنیم، نماز سیر تکامل انسانهاست، چراکه تمام کمالات در آن جای می گیرد و پدران و مادران باید بهترین الگو برای اقامه نماز باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی خاطرنشان ساخت: همه باید نسبت به احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، چرا که گوشزد کردن این فریضه تنها وظیفه مبلغان و روحانیون نیست.

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده