مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

ابلاغ دستورالعمل اجرا و گسترش امر به معروف در نیروهای‌ مسلح

ابلاغ دستورالعمل اجرا و گسترش امر به معروف در نیروهای‌ مسلح

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده محمد موحد جانشین معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در زمینه گسترش امر به معروف و نهی از منکر در سازمان های نیروهای مسلح، شورای عالی راهبری امر به معروف و نهی از منکر نیروهای مسلح، زیر نظر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور عالی‌ترین مقامات لشگری و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تشکیل می‌شود.

محمد موحد افزود: همچنین جهت پیاده‌سازی مصوبات شورای عالی راهبری، کمیسیون دائمی شورای عالی راهبری امر به معروف و نهی از منکر تشکیل خواهد شد که در این کمیسیون، معاونین فرماندهان و مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط حضور دارند. به موازات این اقدام، شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان و نیروها نیز با حضور عالی ترین مقامات تشکیل و فعالیت خواهد کرد. امیدوارم با این اقدامات بسیار مهم، شاهد اجرا و گسترش هرچه بیشتر این فریضه الهی در نیروهای مسلح باشیم.

روسای سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح در سراسر کشور معاون نظامی و قضایی سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان هستند.