مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در آینه رسانه

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در آینه رسانه

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده حجت الاسلام علی چراغی پور، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ۲۹ فروردین در نشست بسیج رسانه این استان اظهار کرد:  تلاش می شود که با بهره گیری از ظرفیت و توان رسانه ها در بخش های مجازی و مکتوب در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

وی افزود: با همکاری بسیج رسانه استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و شورای امر به معروف و نهی از منکر استان برنامه های متنوعی در زمینه توسعه و گسترش این فرهنگ به ویژه در بخش تذکر لسانی برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: سال گذشته در زمینه امر به معروف و نهی از منکر دو همایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده که در سال جاری درصدد هستیم که سومین همایش امر به معروف و نهی از منکر نیز  در مهرماه سال جاری برگزار شود.

چراغی پور ابراز کرد: در این همایش از اصحاب رسانه و مطبوعات استان که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر  فعالیت داشته اند، تقدیر خواهد شد و از برترین آثار در این زمینه با حضور مسئولان اجرایی تجلیل می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه فعالیت های گسترده ای در راستای نشر ارزش های اسلامی و فرهنگی از جمله در مساجد دارند یادآور شد: در اجرای برنامه های فرهنگی باید شهرستان های مختلف استان نیز مورد توجه قرار گیرد و انتظار می رود که در این زمینه از خبرنگاران شهرستانی نیز استفاده شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: در کارگروه فرهنگی شورای بسیج رسانه استان تلاش می شودکه با دعوت از فعالان فرهنگی، مدیران و اساتید دانشگاه برنامه های فرهنگی متنوعی اجرا شود.

چراغی پور در پایان خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان ظرفیت مناسبی در راستای معرفی استان ایلام به ویژه در عرصه های مختلف فرهنگی از جمله دفاع مقدس، عتبات عالیات، راهیان نور و ارزش های ناب ایثار و شهادت است.