مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

ادامه توجه مجلس به امر به معروف و حجاب

ادامه توجه مجلس به امر به معروف و حجاب

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواستار ادامه توجه مجلس شورای اسلامی به موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و حجاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما عصر امروز در جلسه شورای اداری استان و دیدار نخبگان استان کرمانشاه با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای دولت استانداری، اظهار کرد: سال صدیقه کبری (س) را به فال نیک می‌گیریم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی»، گفت: این نام‌گذاری نهایت کلمه وحدت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل از لحظه نخست حرکت انقلاب بر روی کلمه وحدت تاکید داشتند، تصریح کرد: با وحدت می‌توانیم در مقابل قدرت‌های بزرگ بایستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی آن‌چنان است که ۵+۱ یک طرف میز مذاکره ایستاده و ایران طرف دیگر میز است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، مقام معظم رهبری با قوت و قدرت کیان مملکت را حفظ کرده‌اند و ایمان مردم انقلاب را نگه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به‌دنبال تضعیف ایمان مردم هستند، بیان داشت: مجلس شورای اسلامی توجه به موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف را باید برای تقویت و حفظ ایمان در جامعه با صلابت ادامه بدهد.

امام جمعه کرمانشاه به ظرفیت‌ها، امکانات، پتانسیل‌ها و موقعیت استان کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: استفاده از این فرصت‌ها زمینه‌ساز اشتغال و سود برای استان کرمانشاه است.