مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امربه معروف، لازمه تحقق شعار سال۹۴

امربه معروف، لازمه تحقق شعار سال94

معاون امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به عنوان « سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: امر به معروف و نهی از منکر، لازمه تحقق این شعار است. بومیان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سال نو افزود: آغاز و پایان امسال با نام مقدس «حضرت زهرا سلام­الله علیها» مزین گردیده است. او نخستین شهید راه ولایت بود و امام زمان خویش را یاری کرد. ما نیز در تأسی به بانوی دوسرا، در نصرت امام زمان خویش بکوشیم و تابع نائب حضرتش، مقام معظم رهبری باشیم.

بومیان با گرامیداشت یاد شهید خلیلی در سالگرد شهادتش گفت: سال ۱۳۹۳ گرچه با شهادت جانسوز «علی خلیلی» آغازی تلخ داشت، اما ثمره خون او و شهدای گرانقدر ناهی از منکر، تصویب طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر را در مجلس شورای اسلامی به دنبال داشت.

وی در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی نوروزی خود به انجام فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» تأکید داشتند و بزرگترین معروف را نیز حفظ نظام دانستند. بنابراین امسال در انجام این فریضه الهی، وظیفه ما خطیرتر و مسئولیت ما سنگین تر خواهد بود.

معاون امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: شاخصه هایی که مقام معظم رهبری به عنوان بزرگ ترین معروف ها و منکرها برشمردند باید به طور جدی مورد توجه دولت و ملت قرار گیرد و پیگیری شود.