مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

احیاگران و یادواره “علی” در شلمچه

احیاگران و یادواره
به مناسبت سالگرد شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر طلبه شهید علی خلیلی، مراسم گرامیداشتی با حضور خانواده شهدا، زائران راهیان نور و جمعی از جهادگران بسیجی در زیارتگاه شلمچه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام فاضل پیشه با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهادت طلبه شهید خلیلی به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: این فریضه مهم مانند نماز جزء واجبات همگانی است و انجام آن بر تمامی افراد جامعه  لازم است.

فاضل پیشه با اشاره به اینکه اجرای همه فریضه‌ها در جامعه با اجرای امر به معروف و نهی از منکر ممکن است، گفت: هر کس باید به سهم خود در نهی از منکر و به‌وجود آوردن جامعه‌ای پاک و عاری از تخلف تلاش کند.

 این روحانی ابراز داشت ” فریضه امر به معروف و نهی از منکر زیربنای همه محسنات بوده و موجب پیشرفت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در جامعه می شود.

18545_245

وی با اشاره به اینکه توسعه کارهای فرهنگی در جامعه ضروری است، بیان کرد: اگر معروفات در جامعه اسلامی ترویج نشود منکرات در جامعه افزایش می یابد و فساد و تباهی جامعه را نابود می کند.

فاضل پیشه مجاهدت در راه خدا را انسان ساز دانست و گفت: انسان با تحمل سختی ها و مشکلات هستی اش را برای توحید می دهد و لذا می تواند ایمانش را بارورتر سازد؛ ایمانی که از عرفان و شناخت قلبی انسان مومن نشات گرفته است.

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا هستیم اضافه کرد: دفاع از ولایت مهمترین پیام شهدا به ماست.

به گزارش بسیج در این مراسم جمعی از جهادگران بسیجی نیز حضور داشتند.