مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

حضرت زهرا(س) شهیده امربه معروف

حضرت زهرا(س) شهیده امربه معروف

حضرت زهرا (س) شهیده راه امر به معروف و نهی از منکر است/ تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن کارساز نیست
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) شهیده راه امر به معروف و نهی از منکر است که این کار را برای رضای خداوند انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی شب گذشته(۴ فروردین) در مراسم شام غریبان حضرت زهرا (سلام الله علیها) که با حضور سادات در بقعه متبرکه شهدای باقریه بیرجند برگزار شد، گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) در راه دفاع از ولایت بسیار قاطع و محکم عمل کردند و اولین شهیده راه ولایت شدند.

وی با اشاره به اینکه عزت تنها در نزد خداوند است و اوست که انسان‌ها را عزیز می‌کند، گفت: امروز هر چه از زمان شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) می‌گذرد بر عزت ایشان در جهان افزوده می‌شود و این عزتی است که خداوند به ایشان عنایت کرده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس اظهارداشت: بزرگ‌ترین راهپیمایی دنیا در ایام اربعین در مسیر کربلا به نجف اتفاق افتاد که نشان از عظمت و عزت اسلام دارد که سال به سال با عظمت‌تر و عزیر‌تر می‌شود و رسانه‌های غربی هم به این موضوع اذعان داشتهو نوشتند که راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین پیاده روی تاریخ بود که رسانه‌ها از آن غافل ماندند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ما هم باید بدانیم که عزت را در کجا جستجو کنیم چراکه همه افراد در دنیا دنبال عزت هستند، گفت: برخی افراد عزت را در پول و ثروت داشتن می‌دانند و برای بدست آوردن آن حتی حاضرند از هر راهی که می‌توانند اقدام کنند ولو که حرام باشد، بسیاری از افراد هستند که ثروت آن‌ها ده‌ها نسل آینده را هم کفایت می‌کند اما باز هم بدنبال مال حرام هستند و تصور می‌کنند که عزت در پول و سرمایه است، این‌ها تعریف عزت را اشتباهی گرفته‌اند.

روسای جمهور آمریکا در راس جنایتکاران دنیا

وی با بیان اینکه عزت در پول و سرمایه نیست گفت: اگر عزت در پول و سرمایه بود در حال حاضر روسای جمهور آمریکا که ۷۰درصد ثروت جهان تحت سیطره آن‌ها است، باید عزت می‌داشتند اما طبق نظرسنجی‌ها حتی در اروپا و آمریکا هم روسای جمهور امریکا ذلیل هستند و خیلی وقت‌ها هم در راس جنایتکاران حال حاضر دنیا بودند و عزتی نداشتند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امام حسین (علیه السلام) به مادیات دنیایی توجهی نداشتند اما می‌بینیم در اربعین بیش از ۲۰ میلیون زائر پیاده به سمت حرم ایشان حرکت می‌کنند و این برای جوانان ما یک درس است که از چه راهی می‌توان عزت بدست آورد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه خداوند می‌فرمایند هرکه عزت می‌خواهد تمام عزت نزد من است، گفت: اگر کار‌ها خدایی شود انسان عزیزمی‌شود و عزت دارد هرچند که انسان فقیری باشد اما اگر کار‌ها برای خدا انجام نشود اگر ثروتمند هم باشید عزتی ندارد.

وی گفت: جضرت زهرا (سلام الله علیها) سخن گفتن، قدم برداشتن و نگاه کردن ایشان همه برای خدا بود و خداوند نیز چنین عزتی را به ایشان عطا کرد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه امروز شبکه‌های ماهواره‌ای به بلای جان خانواده‌ها و عامل اصلی طلاق در خانواده‌ها تبدیل شده اند  گفت: بسیاری از هنرمندان غربی که در ماهواره برای فرزندان ما به عنوان الگو معرفی می‌شونددر برخی موارد خودکشی کردند چراکه راه را اشتباهی رفته بودند و به هیچ و پوچ رسیدند.

امروز بی‌دینی غرب را بیچاره کرده است

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه برهنگی مد نیست، گفت: امروز بی‌دینی در غرب مردم آن‌ها را بیچاره کرده است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی کامل حجاب برای زنان هستند، گفت: دشمن هر کجا احساس کرده که یک طرحی برای سعادت انسان‌ها در کشور مفید است در مقابل آن موضع گیری می‌کند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس افزود: طرح حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر که در مجلس به تصویب رسید چون نظام خانواده را مستحکم می‌کرد تمام سایت‌ها و شبکه‌های بیگانگان به سمت تخریب آن روی آوردند.

حجت الاسلام عبادی گفت: این طرح یک نقطه قوت برای ملت ما است و باعث می‌شود که جامعه ما سالم‌تر و خدایی‌تر شود و ملت ایران نیز تاکنون فریب این دشمنی استکبار را نخورده و نخواهد خورد.

وی همچنین به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار علیه ملت ایران اشاره کرد و اظهارداشت: این تحریم‌ها هم کارساز نخواهد بود و به فضل الهی پیروزی از آن ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در موضوع مذاکرات هسته‌ای برخی از افراد اعتراض و انتقاداتی می‌کنند که این‌ها به طرف مقابل می‌فهماند که در ایران کسی موافق کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: تمام فریادهایی که این افراد سر می‌دهند به نفع تیم مذاکره کننده است، البته هرچند که ابتدا امتیازات بیشتری هم به دشمن دادیم اما کسی در ایران عاشق تحریم نیست بلکه این اعتراض‌ها بدلیل دلسوزی افراد است.