مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

سازماندهی گروههای مردمی تذکر لسانی

سازماندهی گروههای مردمی تذکر لسانی
معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: هسته های مردمی برای تذکر لسانی سازماندهی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، سید مهدی امینی معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، در جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر اصناف گفت: در سال ۹۴ هسته های مردمی را با حضور داوطلبانه مردم سازماندهی می کنیم تا این فرهنگ عمومی به روش تذکر لسانی توسعه یابد.

وی با اشاره به تهدیدات نرم دشمن که تمام توان خود را صرف بی تفاوت کردن جامعه نسبت به ارزش ها کرده است، گفت: هسته های مردمی امر به معروف و نهی از منکر در شش حوزه از معاونت تشکل های مردمی با حمایت شورای امر به معروف و نهی از منکر مربوط راه اندازی خواهد شد.

امینی افزود: شوراهای امر به معروف و نهی از منکری اصناف را که تاکنون در ۱۴۰ اتحادیه های صنفی تشکیل نشده، راه اندازی نموده و باید فعالیت آنها خروجی داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت این شوراها از سوی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بر آموزش آنها تاکید کرد و گفت: موضوع تبلیغات و جذب نیرو از سوی شوراهای امر به معروف اهمیت زیادی دارد و سازماندهی هسته های مردمی ۱۰ نفره که در حوزه کاری اصناف فعالیت خواهند کرد از دیگر موضوعات مهم مد نظر است.

جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر اصناف صبح امروز در سالن جلسات ستاد احیاء با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های سال ۹۴ و اقدامات اجرایی شورای اصناف در ایام فاطمیه و نوروز و با حضور نمایندگان شورای های امر به معروف و نهی از منکر سازمان ها برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج صدا و سیما، حوزه ریاست قوه قضاییه، اتاق اصناف ایران، اداره کل اماکن ناجا، انجمن اسلامی اصناف و بازار، وزارت صنعت معدن و تجارت، ستاد صیانت وزارت کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند و هر یک به بیان برنامه های سال آینده خود پرداختند.
منبع: ایرنا