مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

آموزش امر به معروف به کودکان

آموزش امر به معروف به کودکان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که امروز در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اقدامات موثری با همکاری اعضای شورا و ائمه جماعات در سطح استان برگزار شده است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه در راستای ترویج این فریضه در جامعه پوشش خبری مطلوبی در رسانه‌ها انجام شده است، عنوان کرد: به این منظور برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مسابقات تلویزیونی، تجلیل از آمران و ناهیان از منکر و معرفی شهدای امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه اجرا شده است.

سردار کرمی از نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس کرمانشاه خبرداد و افزود: اجرای طرح یادآوران، برگزاری یادواره‌های حضرت علی اکبر(ع)، حضرت رقیه(س) و حضرت قاسم(ع)، همایش اصحاب رسانه و همایش ادارات و کارخانه‌ها از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان است.

وی از برگزاری همایش ویژه سازمان‌های نظامی و همایش اصحاب رسانه خبرداد و عنوان کرد: به منظور آشنایی جوانان با این فریضه، کتاب‌هایی در این رابطه میان جوانان توزیع شد و دو پایان‌نامه و سه مقاله نیز در این موضوع در استان کرمانشاه تدوین شده است.

سردار کرمی از انعقاد تفاهم‌نامه با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به منظور ترویج این فریضه خبرداد و گفت: نشست‌هایی ویژه بانوان در مرکز و ۱۲ شهرستان برگزار شده و از شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر ادارات در مرکز و شهرستان‌ها به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف بازدید به عمل آمد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه بیان کرد: پنج معروف و شش منکر شناسایی و به استانداری کرمانشاه ارائه شده است که با ابلاغ به ادارات در یک مدت یک ساله معروفات در ادارات نهادینه و منکرات زدوده شود.