مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

طرح امر به معروف جامعه را سالم می کند

طرح امر به معروف جامعه را سالم می کند

خبرگزاری شبستان: عضو هیئت رییسه مجلس گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر نگاه جامع به سلامت اداری، روابط مردم با دولت و روابط بین مردم دارد که به سالم سازی جامعه منتهی می شود.

محمد حسین فرهنگی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی این خبرگزاری درباره طرح آمران معروف و ناهیان منکر گفت: دولت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر مخالفتی ندارد اما در برخی از جزییات که یکی از آنها شکل گیری اجتماع بود، مخالفت کرده اند.

فرهنگی ادامه داد: برخی از جزییاتی که دولت با آن مشکل داشت توسط کمیسیون حذف شد اما در برخی دیگر بحث هایی وجود دارد و هنوز موضوعات نهایی نشده است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: با توجه به تغییر دستور که طبق آیین نامه داخلی مجلس رخ داده است با تصویب تنظیم مقررات مالی دولت مواردی را الحاق خواهیم کرد و پس از تصویب نهایی و تأیید شورای نگهبان این طرح اجرا می شود.

عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه طرح امر به معروف و نهی از منکر نتیجه فرآیندی از دوره هشتم مجلس است، اظهار کرد: نگاه جامعه ای دارد که به سلامت اداری، روابط مردم با دولت، روابط بین مردمی و … منتهی می شود که مسیر سالم سازی جامعه را طی می کند.

وی با بیان اینکه لفظ حجاب در طرح امر به معروف و نهی از منکر نیامده است، اظهار کرد: البته حجاب هم می تواند جزء موضوع امر به معروف باشد.

وی درباره فرهنگ سازی این طرح در جامعه اظهار کرد: ستادی پیش بینی شده است که اختیارات وسیع برای فرهنگ سازی دارد.