مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

فعال اصلاح طلب: نباید بگذاریم امر به معروف را ترور کنند

فعال اصلاح طلب: نباید بگذاریم امر به معروف را ترور کنند

خبرگزاری تسنیم: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت که دشمن برای تخریب امر به معروف و نهی از منکر همه کار می‌کند اما ما باید هوشیار و مراقب باشیم.

حجت‌الاسلام هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه اصل نظام و اصل ولایت فقیه باید مورد احترام همگان قرار بگیرد، تصریح کرد: هیچ‌گاه با رسانه‌های ضد انقلاب و رسانه‌هایی که با ولایت فقیه زاویه دارند مصاحبه نکرده و نخواهم کرد، چرا که معتقدم باید همگان به اصل نظام پایبند باشند.

غفاری در ادامه به فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: هیچ فقیهی در شیعه نیست که در کتب فقهی خود یک باب به امر به معروف و نهی از منکر اختصاص نداده باشد و اصلا هیچ شیعه‌ای نیست که امر به معروف و نهی از منکر را قبول نداشته باشد، منتهی ما باید معروف و منکر را بشناسیم و از روش اسلامی  و اخلاقی برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین گفت که دشمن برای تخریب امر به معروف و نهی از منکر همه کار می‌کند اما ما باید هوشیار و مراقب باشیم.