مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

منافع عمومی جامعه، در گرو امر به معروف است

منافع عمومی جامعه، در گرو امر به معروف است
مدیر آموزش و پرورش جیرفت در جلسه شورا با برشمردن مصادیقی از امر به معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ اسلامی را عامل بازدارنده از منکر و اشاعه معروف دانست.
به گزارش خبرگزاری موج، احمد اسکندری نسب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، در جلسه شورای امر به معروف ونهی از منکر گفت: در امر به معروف و نهی از منکر منافع عمومی جامعه مستتر است.
اسکندری نسب افزود: نهادینه کردن این فرهنگ در دانش آموزان آینده روشنی برای آنها ترسیم می کند.
وی تصریح کرد: تنظیم بخشنامه ای و ارسال آن به مدارس دانش آموزان را کمک می کند تا آنها بهتر به این مهم واقف شوند که چطور افراد جامعه را از منکر نهی کنند و به معروف ترغیب.
در ادامه حجه الاسلام رئیسی یکی از روحانیون شاغل در آموزش و پرورش و عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: یکی از دلایل قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است پس وقتی یا حسین می گوییم باید در مسیر امام حسین (ع) قدم برداریم.
رئیسی با اشاره به سوره والعصر تصریح کرد: انسان قطعاً در خسران و زیان است مگر کسانی که ایمان آورند و عمل صالح انجام دهند. در ادامه توصیه کرد: با امر به معروف که شرایط خاص خودش را نیز دارد از خسران در امان باشیم.
وی تصریح کرد: کسی می تواند امر به معروف کند که خودش هم عامل باشد و عمل صالح انجام بدهد، تناسب رفتار با گفتار را امر به معروف می گویند.
جهانبخش آفتابی کارشناس مسئول نماز و قرآن با تشریح اهداف شورای امر به معروف و نهی از منکر وظایف اعضا را برشمرد.
خاطر نشان می شود: محمدرضا فاریابی، معاون پشتیبانی و یکی از اعضای امر به معروف، با توصیه این که برای موفقیت در این مسیر باید از وجود تمام دبیران استفاده کنیم امر به معروف و نهی از منکر را مظلوم ترین واژه دین برشمرد که برای احیاء آن باید خرد جمعی را بسیج کنیم. – See more at: http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=1484068#sthash.utzlNuCm.dpuf