مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

کارگاه امر به معروف در ارتش برگزار شد

کارگاه امر به معروف در ارتش برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: معاون سازمان بازرسی و نظارت ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر برای ارتش در راستای کاهش جرائم بسیار مفید بوده و همواره بر بهتر و با کیفیت‌تر برگزار شدن این‌گونه مراسم تأکید شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت الاسلام محمد مظفری‌نژاد بعد از ظهر امروز در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر ارتش در منطقه فارس، با تأکید بر اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای چاپلوسی و مدح جای تذکر را گرفت باید فاتحه این جامعه را خواند.

وی با بیان اینکه در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر همین بس که حضرت علی(ع) فرمودند اگر همه خوبی‌ها و خیرها را در یک جا فرض کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را در مقابل آن تصور کنیم تمام اینها در مقابل آن مانند کف آب در مقابل دریاست، افزود: اگر این دو فریضه مهم ترک شود خداوند اشرار و فاسدان را برجامعه مسلط و حاکم می‌کند.

معاون سازمان بازرسی و نظارت ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روایاتی که در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بیان شده، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) فرمودند من برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام می‌کنم.

مظفری‌نژاد با بیان اینکه عقیدتی سیاسی ارتش بر همین اساس به احیای این دو فریضه مهم بها داده و در سازمان نظارت و بازرسی نیز اقدامات خوبی انجام شده، تصریح کرد: برگزاری همایش‌های متعدد و کارگاه‌ها و دوره‌های بصریت‌افزایی از جمله این اقدامات بوده و نهمین همایش در حال حاضر با حضور مسئولان در استان در حال برگزاری است.

وی برگزاری این همایش‌ها را سبب خیر و برکت و راهنمایی کارکنان دانست و گفت: امیدوارم کارکنان فعال ما بتوانند این فریضه را به خوبی پیاده کرده و در راستای تبین سخنان مقام معظم رهبری تلاش کرده و این مهم را به عنوان مسأله‌ای حیاتی احیا کنند.

معاون سازمان بازرسی و نظارت ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کاهش جرائم در ادامه این مسیر، اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر برای ارتش بسیار مفید بوده و همواره بر بهتر و با کیفیت‌تر برگزار شدن این‌گونه مراسم تأکید شده است.

به گزارش تسنیم، از جوانان موفق و فعال در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر و از پیش‌کسوتان ارتش استان فارس تجلیل شد.