مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

جوانان فعال عرصه امر به معروف، تجلیل شوند

جوانان فعال عرصه امر به معروف، تجلیل شوند

گروه اجتماعی: معاون سازمان بازرسی و نظارت ارتش جمهوری اسلامی ایران بر لزوم تجلیل از جوانان موفق و فعال در زمینه امر به معروف به‌منظور تشویق و ترویج فرهنگ تذکر لسانی در کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمد مظفری‌نژاد، معاون سازمان بازرسی و نظارت ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، ۲۹ مهر در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر کارکنان واحدهای امر به معروف و نهی از منکر کوی‌های سازمانی، بیمارستان‌ها و تالارهای پذیرایی آجا در منطقه فارس گفت: اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر به قدری است که در دین بر آن بسیار تأکید شده است.
وی با تأکید بر لزوم پرهیز از رذائل اخلاقی عنوان کرد: اگر در جامعه‌ای چاپلوسی و مدح از افراد جای تذکر را گرفت، آن جامعه قطعاً نابود خواهد شد.
معاون سازمان بازرسی و نظارت ارتش جمهوری اسلامی ایران بر لزوم تجلیل از جوانان موفق و فعال در زمینه امر به معروف به منظور تشویق و ترویج فرهنگ تذکر لسانی در کشور تأکید کرد.
حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد اظهار کرد: در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر همین بس که حضرت علی(ع) فرمودند اگر تمام خوبی‌ها و خیرها را در یک جا فرض کنیم و امر به معروف و نهی از منکر در جای دیگر، تمام اینها در مقابل آن مانند کف آب در مقابل دریاست.
این مقام مسئول با یادآوری اینکه انگیزه اصلی قیام عاشورا نیز احیای امر به معروف بود، گفت: بر همین اساس ریاست عقیدتی ـ سیاسی ارتش نیز به این فریضه‌های الهی بها داده است به طوری که در نظارت و بازرسی اقدامات خوبی در این رابطه صورت گرفته است.
وی، برگزاری همایش‌های متعدد را از جمله این اقدامات دانست و گفت: نهمین همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز در استان فارس در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد اظهار کرد: ادامه این مسیر توانسته برای ارتش بسیار مفید باشد و نتایج آن در برآوردی که در سطح ارتش شده و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده نیز کاهش جرائم شاهد هستیم.