مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان: ترویج این فریضه، واجب همگانی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان: ترویج این فریضه، واجب همگانی است
زنجان -خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به اینکه فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فرهنگسازی شود گفت: ترویج این فریضه وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر سه شنبه در همایش روحانیون و مبلغین افزود: متاسفانه ما در ترویج و تبیین فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در بدنه مشکل داریم.

وی اظهار داشت: باید ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگسازی شود و تنها ترویج این امر وظیفه روحانیت نیست همه در تحقق این امر مهم رسالت سنگینی بر دوش دارند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به ترویج اینکه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی را می طلبد گفت: در ترویج این فریضه همه مردم باید تلاش کنند.

سردار کرمی گفت: با توجه به اینکه به ایام ماه محرم نزدیک می شویم روحانیون باید تبلیغ و موعظه های خود را در خصوص برگزاری درست آیین محرم را به خوبی بیان کنند.

وی تاکید کرد:  یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که در این میان روحانیون در تبیین و ترویج این فریضه مهم رسالت سنگینی را بر دوش دارند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان،گفت: عاشورا برای گریه کردن نیست و پیام عاشورا این است که بر اساس دستورات اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) به ارزشهای اسلامی عمل شود.

سردار کرمی به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کردو گفت: در آن دوران ۵۰ کشور دنیا عراق را حمایت می کردند و هدفشان هم تنها نابود کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود ولی موفق نشد ند چرا که این انقلاب مردمی ولایی و روحانیون و مبلغان دینی داشت.

وی یاد آورشد: امروز هم روحانیون باید جهاد گونه در اعتلای فرهنگ دینی و ارزشهای اسلامی بسیار فعال باشندچرا که ما در کشور ۵ هزار روحانی شهید داریم  و باید راه آنها را ادامه دهند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، گفت: مبلغان باید انگیزه و روحیه شهادت و ایثار در جامعه ترویج دهند چرا که در این مقتضیات زمانی که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و درصدد سست کردن اعتقادات دینی مردم است باید به خوبی در این عرضه تلاش کنند.

سردار کرمی گفت:بیش از ۱۸ هزار کانال تلویزیونی در دنیا  فعال است و از این تعداد ۵۵۰ شبکه تلویزیونی بر علیه ایران فعالیت می کنند و  بیش از ۱۴۵ شبکه فارسی زبان بر علیه  روحانیون فعالیت می کنند.

وی یادآورشد: دشمن اول جامعه روحانیون را بین مردم خراب می کند ولی باید روحانیون آگاه سازی لازم از توطئه های دشمن را داشته باشند.