مدت زمان باقی مانده از بروزرسانی و تکمیل شدن کامل وب سایت
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

امر به معروف فاصله های فرهنگی را درست میکند

امر به معروف فاصله های فرهنگی را درست میکند

 

فرمانده ارشد منطقه نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود اهمیت به مسئله فرهنگ توسط مسئولین امر اما هنوز فضای فرهنگی کنونی کشور با جامعه آرمانی فاصله زیادی دارد . به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، امیر سرتیپ حسین محمدی سه شنبه ۲۹ مهرماه در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مرکز پیاده شیراز آغاز به کار کرد، گفت: واحد عقیدتی سیاسی ارتش فارس از سال ۹۰ تاکنون رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده که برتری این سازمان در جشنواره مالک اشتر جزء آخرین …

فرمانده ارشد منطقه نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود اهمیت به مسئله فرهنگ توسط مسئولین امر اما هنوز فضای فرهنگی کنونی کشور با جامعه آرمانی فاصله زیادی دارد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، امیر سرتیپ حسین محمدی سه شنبه ۲۹ مهرماه در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مرکز پیاده شیراز آغاز به کار کرد، گفت: واحد عقیدتی سیاسی ارتش فارس از سال ۹۰ تاکنون رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده که برتری این سازمان در جشنواره مالک اشتر جزء آخرین دستاورد بوده است .
وی لازمه جامعه ای سالم، پویا و رو به رشد را وجود افرادی معتقد به باورها و الگوهای دینی ذکر و خاطرنشان کرد: وجود چنین افرادی موجب دور شدن جامعه از انحلال و نابودی می شود .
فرمانده ارشد منطقه نظامی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با وجود اهمیت به مسئله فرهنگ توسط مسئولین امر اما هنوز کاستی هایی در این زمینه وجود دارد که امر به معروف و نهی از منکر یکی از عوامل کم کردن فاصله های فرهنگی ایجاد شده در کشور می باشد .